قیمت حواله بنز وارداتی جانبازان به ۱۴ میلیارد تومان رسید



حواله‌های خودروهای وارداتی جانبازان با ارقام شگفت‌آوری در حال خرید و فروش است و از جمله در یک مورد، بنز وارداتی جانبازان ۱۴ میلیارد تومان قیمت‌گذاری شده است.

به گزارش صبح ساحل، اگر سری به پلتفرم‌های درج آگهی یا شبکه‌های اجتماعی بزنید و به دنبال قیمت حواله خودروهای وارداتی جانبازان بگردید، با ارقام شگفت‌آوری مواجه می‌شوید. رکورد قیمت در این مورد نیز در حال حاضر در اختیار حواله یکی از خودروهای بنز است.

قیمت حواله بنز وارداتی جانبازان به ۱۴ میلیارد تومان رسید
بررسی‌ها حاکی از این است که قیمت حواله‌های خودروهای وارداتی جانبازان از ۴ میلیارد تومان آغاز می‌شود و تا ۱۴ میلیارد تومان هم می‌رسد. در حال حاضر رکورد قیمت مربوط به حواله بنز B۲۰۰ است که در یکی پلتفرم‌های نشر آگهی با قیمت ۱۴ میلیارد تومان ارائه شده است.
در همین رابطه گفتنی است که اخیرا و در جدیدترین اخبار خودرو، مهدی ضیغمی، مجری طرح واردات خودرو وزارت صمت از برگزاری جلساتی با شرکت‌های واردکننده جهت تسهیل در امر واردات خودروهای جانبازان خبر داده است.

به گفته رئیس سازمان توسعه تجارت، قرار بر این است که شرکت‌های واردکننده در سایت خود فضایی برای ثبت نام جانبازان و ثبت سفارش خودروهای وارداتی ایجاد کنند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها