کیوسک‌نگار؛

امارات مجوز اولین مسابقات بخت ‌آزمایی در کشور خود را صادر می‌کند


نویسنده: عدنان نگاری

 نگاهی به عرب‌نیوز 
مجوز اجرای اولین قرعه‌کشی بخت‌آزمایی در امارات توسط مرجع نظارتی بازی‌های این کشور اعطا شد.
The Game LLC مستقر در ابوظبی یک اپراتور بازی تجاری است که متخصص در توسعه بازی، عملیات قرعه‌کشی و محتوای مرتبط با بازی است. به گزارش خبرگزاری دولتی امارات، این سازمان که تحت عنوان "لاتاری امارات متحده عربی" فعالیت می‌کند بازی‌های بخت‌آزمایی را همراه با سایر بازی‌هایی که برای تامین علایق و ترجیحات مالی بازیکنان طراحی شده‌اند، ارائه می‌دهد.
این اپراتور دارای مجموعه‌ای است که شامل توسعه و انتشار بازی‌های تلفن همراه، واقعیت تجربی در بِستر مجازی، آی‌گیمینگ، مدیریت ورزش‌های الکترونیکی و خدمات پلتفرم تولید محتوا می‌شود.
سازمان تنظیم مقررات بازی‌های تجاری عمومی گفت:«چارچوبی برای تضمین بازی‌های تجاری به خوبی تنظیم شده تا براساس شفافیت، مسئولیت‌پذیری، حمایت از مصرف کننده و احترام به منافع مشروع همه سهامداران به کار خود ادامه دهد.»
این نهاد همچنین تاکید کرد که مشارکت، انجام یا تسهیل فعالیت‌های بازی تجاری در امارات بدون تأیید غیرقانونی است و افرادی که این قانون را نقض کنند با مجازات‌های شدید مواجه خواهند شد.
   
  
کمک‌های هوایی امارات متحده عربی به اتیوپی پس از رانش مرگبار زمین
 نگاهی به عرب‌نیوز 
امارات متحده عربی یک هواپیمای حامل کمک‌های حیاتی را به جنوب اتیوپی در پی رانش زمین که دست کم 257 کشته برجای گذاشت، اعزام کرد.
خبرگزاری دولتی این کشور روز شنبه اعلام کرد:«هدف تلاش‌های امدادی امارات متحده عربی ارائه کمک‌های فوری به افراد آسیب دیده از بلایای طبیعی است.»
ریم بنت ابراهیم الهاشمی، وزیر دولت امارات متحده عربی برای همکاری‌های بین المللی، تاکید کرد که این مشارکت‌ها بر تعهد این کشور برای حمایت از جوامع آسیب دیده در سراسر جهان است.
رانش زمین ناشی از بارندگی شدید منجر به تلفات جانی و خسارات شدید مالی شد. سازمان ملل متحد نیز اعلام کرد که تعداد قربانیان رانش زمین به 257 نفر افزایش یافته و هشدار داد که انتظار می‌رود تعداد قربانیان حتی به 500 نفر نیز افزایش پیدا کند. براساس گزارش‌ها، رانش زمینی که اتیوپی را درنوردید، مرگبارترین رانش در تاریخ این کشور است.
  
  
  
امارات متحده عربی خواستار ماموریتی بین المللی در غزه پس از جنگ شد
 نگاهی به عرب‌نیوز 
امارات متحده عربی خواستار یک مأموریت بین‌المللی موقت برای پی‌ریزی یک حکومت جدید در غزه پس از پایان جنگ شده است.
در بیانیه ای که روز پنجشنبه توسط خبرگزاری دولتی امارات منتشر شد، ریم بنت ابراهیم الهاشمی، وزیر دولت این کشور در امور همکاری‌های بین‌المللی، گفت که این ماموریت به برقراری نظم و قانون و پاسخ به بحران انسانی در غزه پس از جنگ کمک می کند.
این امر، راه را برای اتحاد مجدد غزه و کرانه باختری اشغالی تحت یک تشکیلات خودگردان فلسطینی و قانونی هموار می کند.
الهاشمی همچنین گفت که در غیر این‌صورت به بازگشت به وضعیت موجود قبل از 7 اکتبر به صلح پایدار در غزه که برای ثبات منطقه ضروری است، دست نخواهد یافت.
او از ایالات متحده خواست تا تلاش‌های بین المللی را برای بازسازی غزه، دستیابی به راه حل دو کشوری و تسهیل اصلاحات فلسطینی رهبری کند که همه اینها به موفقیت ماموریت بین‌المللی کمک می‌کند. او هم‌چنین افزود:«اسرائیل نیز باید نقش خود را در پیروی از قوانین بین المللی بشردوستانه انجام دهد.»
در ادامه وی با تاکید بر لزوم توقف ساخت شهرک‌های غیرقانونی اسرائیل بیان کرد:«اگر غزه در محاصره به زندگی خود ادامه دهد، یا اگر به تشکیلات خودگردان قانونی فلسطین اجازه داده نشود اسرائیل مسئولیت‌ اعمال خود را بپذیرد. هرچند که بهتر است او به خشونت‌ها در کرانه باختری و بیت المقدس شرقی پایان دهد. نتیجه‌ای که ما تلاش می‌کنیم به آن برسیم فراتر از نوار غزه است و همکاری همه جانبه را ضروری می‌کند. علاوه بر این، برقراری صلح به نفع همه در مقیاس وسیع‌تر است و به نفع کل خاورمیانه و جامعه جهانی است.»

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها