فرماندار قشم در گفت و گو با صبح ساحل خبر داد:

برخی پروژه‌ها به دلیل عدم ثبات مدیریتی زمین‌گیر شده است



 صبح ساحل، اقتصادی _  فرماندار قشم گفت: ماه‌های پایانی سالجاری اوج فعالیت‌های کاری از جمله تشکیل ستاددهه‌فجر، ستادتسهیلات نوروزی، انتخابات نهم مجلس، سفرریاست جمهوری به استان است.    

مسعود سالاری درنشست شورای اداری شهرستان قشم افزود: با توجه به حجم بالای کار دراین ماه‌ها برخی امور به دلیل عدم ثبات مدیریت درشهرستان بر زمین مانده است که مدیران باید با حداکثر توان به خدمات‌رسانی مردم بپردازند. وی تصریح کرد: بعضی مدیران که به طور تمام وکمال درحوزه‌های مدیریتی خود حضور ندارند نمی‌توانند به گونه‌ایی شایسته وبایسته درخدمت مردم، نظام مقدس جمهوری اسلامی ودولت عدالت‌محورباشند. سالاری با اشاره به سفر رئیس جمهور گفت: توجه ویژه رییس جمهور به شهرستان قشم درحضور مستمر وی به این شهرستان نهفته و قشم تنها شهرستانی است که رییس جمهور به آن سفر می‌کند. فرماندار قشم دربخش دیگری از سخنانش به مبحث انتخابات اشاره کرد وافزود: دشمن وضعیت انتخابات را رصد کرده وبه دنبال خدشه‌دار کردن سلامت انتخابات است.سالاری افزود: مدیران باید با ایجادانگیزه درمردم از طریق خدمات‌رسانی صادقانه و مطلوب کشور ونشاط انتخاباتی را برقرار کرده و زمینه یک انتخابات باشکوه دیگر را فراهم آورند. وی برعدم استفاده از امکانات دولتی وعمومی وهمچنین دراختیارگذاشتن آن درخدمت کاندیداها تاکید کرد وافزود: مدیران با رعایت قوانین انتخابات، از امکانات دولتی و عمومی برعلیه یا موافق کسی استفاده نکنند وجانب عدالت را به جای آورند.

وی با بیان اینکه همه نامزدهایی که صلاحیت آنان احراز شده، محترمند، ابراز امیدواری کرد: مردم همانگونه که در دوره‌های قبل مشارکت بیش از 65 درصدی داشتند هم‌اکنون نیز به نحو احسن وبهتر در سرنوشت کشور مشارکت کنند.

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها