«امید پرمر »مربی بدن ساز تیم فوتسال آذرخش :

«آذرخش» شناسنامه فوتسال هرمزگان در کشور است



صبح ساحل ، ورزشی - حسین نارنجی نسب :تیم فوتسال آذرخش بندرعباس بعد از دوفصل بافراز ونشیب‌های فراوان با جذب بازیکنان شاخص به دنبال درخشش درلیگ امسال بود که اتفاقا با نتایج خوبی که می‌گرفت جای امیدواری زیادی بود که در فصل 97- 96 بتواند یکی از رده های اول تا چهارم جدول را کسب کند.

این تیم از همان روزهای آغازین فصل با مشکلات مالی دست و پنجه و نرم کرد.در نیم فصل اول در حالی که تیم‌ها در تعطیلات لیگ برای حضور پرقدرت تمرین های خود را دنبال می کردند تیم آذر خش در تعطیلات به سربرد وتعدادی  از بازیکنان تیم به علت عدم پرداخت قراردادشان تا آستانه جدایی از تیم پیش رفتند . 

وعده مسئولان استان درپرداخت 400 میلیون تومان به باشگاه به 100 میلیون رسید . که این 100 میلیون تومان بازهم از آن کسر شد . جای سوال اینجا بود که تیم لیگ برتری را  می توان با این مبلغ اداره کرد. هیچ کس در باشگاه جوابگو نبود  و تیم به صورت کچ دار مریض با همه مشکلاتی که با آن دست به گریبان بود فصل را با کسب مقام هفتمی به پایان برد  که باید به غیرت و تعصب بازیکنان و مربیان و کادرفنی یک دست مریضاد گفت چرا که خیلی از تیم های لیگ برتری فوتسال استان های دیگر با هزینه های میلیاردی نتوانستند این مقام را کسب کنند . حال باید منتظر ماند و دید در فصل آینده سرنوشت تیم آذرخش بندرعباس در لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور به چه صورت خواهد بود.

امید پرمر  مربی بدن ساز دراین باره می گوید : تیم آذرخش یکی از تیم های لیگ برتر فوتسال کشور محسوب می شود . این تیم ریشه دار هرمزگان تیمی نبوده که یک شبه ظاهر شود و سال ها برای آن زحمت کشیده شده و از پایه شروع کرد و تا به لیگ برتر رسید  و همه به نوعی در موفقیت این تیم برای رسیدن به لیگ برتر کمک کردند و روزنامه صبح ساحل از جمله رسانه هایی بود که در موفقیت این تیم سهم بسزایی دارد.

ایشان عملکرد این تیم در سال گذشته را عملکرد بسیار خوبی ارزیابی می کند و می گوید : اگر حمایت بیشتر از جانب مسئولان و باشگاه انجام می شد این تیم یکی از کاندیدای کسب مقام قهرمانی بودچون از نظر فنی و تکنیکی هیچ چیزی از تیم های رده بالای جدول کم نداشت  و مشکل اصلی فقط مالی بود که همیشه سد راه این تیم بوده و در این چندسال همیشه گریبانگیر آذرخش  بوده است.

مربی بدنساز آذرخش اظهار داشت : برای برون رفت از این مشکل  باید سال آینده اگر بتوانیم یک انسجام و هماهنگی در برقراری اردوهای تدارکاتی و آماده سازی تیم به وجود آوریم و در مدیریت باشگاه نظم  ایجاد شود آن وقت است که می توانیم بازهم یکی از تیم مدعی باشیم.وی بیان داشت: یکی از مشکلات تیم آذرخش بحث مالی است که هر ساله با آن دست و پنجه نرم می کند و  برای رهایی از این مشکل نیاز به یک گروه تخصصی است تا با تشکیل این گروه پیشنهاد و راهکارهای مناسب بتوانیم در فصل آینده مشکل مالی تیم را کمتر کنیم . 

امید پرمر گفت: هر تیمی برای شروع فصل آن هم لیگ برتر به اردوهای پیش فصل نیاز دارد  آماده سازی قبل از شروع بازی ها لازمه هر تیمی است که متاسفانه تیم آذرخش از این آمادگی بی بهره بود و همین امر باعث آسیب به بازیکنان می شو د ودر این فصل هم یکی از بازیکنان تیم به شدت آسیب دید که امیدواریم هرچه زودتر به میادین مسابقات برگردد.مربی بدنساز تیم آذرخش بندرعباس بیان کرد: در استان هرمزگان با وجود صنایع بزرگ مدیران صنایع رغبتی برای ورود به ورزش ندارند و باید روشن تر بگویم این مدیران اصلا هیچ تعلق خاطری در کمک به تیم های استانی ندارند.

یکی از کارهای بسیار خوبی که جناب همتی استاندار دلسوز برای ورزش استان انجام داده ورود به ورزش است که کار بسیار خوبی است که امیدواریم این ورود به کمک و  رشد ورزش بیاید  و ادامه داشته باشد.وی گفت: فوتسال استان نسبت به چند سال گذشته از رشد خوبی برخوردار است و در استان رقابت های فوتسال از هیجان و نشاط خوبی برخوردار بوده است. 

توجه تیم ها به پایه نشان از رشد و بالندگی این رشته ورزشی دارد و باید تلاش کنیم تا در رده های مختلف سنی همان طور که شاهد آ ن هستیم در تیم ملی یک یا دو نفر عضو تیم ملی داشته باشیم.

امید پرمر بیان داشت: فوتسال هرمزگان قبل از ورودآذرخش زیاد بر سر زبان ها نبود ولی   با تشکیل تیم آذرخش که حضورش از محلات بندرعباس آغاز شد فوتسال بندرعباس و هرمزگان به اوج خودش رسیده است.  

تیم آذرخش پس از تلاش های انجام گرفته با زحمات بازیکنان  بومی و عباس روز پیکر و حسین احمدی مالک باشگاه  توانست به لیگ برتر راه یابد و در حال حاضر نقطه آمال و آرزوهای  فوتسالیست های استان بازی کردن در تیم آذر خش است و امروز به این باور باید برسیم که تیم آذرخش نه تنها در استان بلکه در کشور به عنوان نماینده استان معرفی می شود. آدرخش شناسنامه فوتسال هرمزگان در کشور است.

این مربی بدنساز که در تیم های زیادی کار کرده است و تجربیات فوتبالی و فوتسالی زیادی دارد در پایان به صبح‌ساحل گفت:  باید قدر داشته های خود را بدانیم و اگر از ورزش این استان حمایت کافی صورت گیرد یقینا به جایگاه های بهتری دست پیدا خواهیم کرد و  در آینده نزدیک فوتسال استان نیز  یکی از مدعیان قهرمانی در هر رده‌های  مختلف سنی خواهد در سطح کشور خواهد شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها