اعلام برنامه‌های دهه فجر در بندرعباس



  صبح ساحل ، سیاسی -   جلسه هماهنگی ستاد دهه فجر شهرستان به ریاست احمد پویافر فرماندار در محل سالن کنفرانس این فرمانداری  تشكیل گردید.

فرماندار بندرعباس اظهار داشت : دهه مبارک فجر برگ افتخار آمیز انقلاب و خاستگاه ارزشهای اسلامی ملت ایران است و باید در زمینه انتقال فرهنگ انقلاب اسلامی به نسل جوان جدیت بیشتری داشته باشیم تا با ارزش‌های آن و آرمان‌های بلند امام راحل و شهدای سرافراز مهین اسلامی بیشتر و بهتر آشنا شوند . احمد پویافر گفت : دشمن در پشت مرزهای كشور تمام تلاش خود را به كار گرفته تا از طریق تهاجم فرهنگی بین جوانان و ارزش‌های دینی و انقلاب اسلامی فاصله ایجاد کند و توجه به شهداء توجه به ارزشها است و سلامت اجتماعی و فرهنگی جامعه در گرو زنده نگه داشتن نام و راه شهیدان می باشد .

وی در ادامه به تنوع و گستردگی برنامه‎های ارائه شده توسط دستگاههای اجرایی شهرستان به ستاد دهه فجر اشاره كرد و اذعان داشت: در دهه فجر امسال پروژه هایی درحوزه‎های مختلف عمرانی ، فرهنگی ، اجتماعی در سطح شهرستان بندرعباس افتتاح و به بهره‎برداری خواهد رسید.

این مقام مسئول بیان داشت: کمیته های ستاد دهه مبارک فجر برنامه ریزی های لازم را جهت برگزاری هرچه بهتر مراسمات دهه فجر داشته باشند و از تمام ظرفیت های موجود در شهرستان استفاده کنند.پویافر ، دیدار با خانواده های شهدا و ایثارگران و برگزاری جشنهای بزرگ ، بازی های بومی و محلی بخصوص در محلات قدیمی را از جمله برنامه های این دهه اعلام کرد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها