از سوی مسوولان استان اعلام شد؛

امروز آغاز ویژه برنامه‌های دهه فجر در هرمزگان



صبح ساحل ، سیاسی - نماینده عالی دولت در استان هرمزگان با تبریک ایام دهه فجر، گفت: دستگاه های اجرایی در این ایام برنامه هایی با محوریت مردم در نظر گرفته و اجرایی کنند و خدمات نظام جمهوری اسلامی ایران نیز در این ایام باید به خوبی بیان شود.

فریدون همتی تصریح کرد: در طول 39 سال پس از انقلاب اسلامی اقدامات بسیاری در کشور صورت گرفته و امکانات بسیاری ایجاد شده است اما همچنان نیازها و کمبودهایی وجود دارد که باید با مدیریت مناسب منابع که محدود است، به نیازهای نامحدود جامعه پاسخ دهیم.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران علی رغم تحمیل جنگ، تحریم ها و تمامی دشمنی های استکبار، با تکیه بر استعداد مردم اقدامات خود را انجام داده و در این 39 سال کار و تلاش و سازندگی بسیاری در کشور صورت گرفته است.

همتی تاکید کرد: مدیران در ایام هه فجر کارهای انجام شده را یک دور مرور و به مردم بگویند و آن خدماتی که صورت گرفته را باید مطرح کنیم و اشکالات را هم باید تذکر دهیم و دقت کنیم آن اشکال رفع شود.

وی گفت: امروز ایران اسلامی به برکت انقلاب اسلامی در سطح کشورهای بزرگ و مهم دنیا قرار گرفته است که این موفقیت ها با تلاش مردم و مسئولان و دستگاه های اجرایی رقم خورده است و مدیران و مردم در شرایط سخت تلاش کرده اند تا موفقیت ها رقم بخورد.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه امروز کشور در شرایط خاصی قرار دارد، اضافه کرد: مردم از ما توقع دارند، تلاش ها بیشتر و کوشش ها دقیق تر باشد و باید ارتباط صمیمی با مردم داشته و حرف مردم را گوش کنیم.

بهروز اکرمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان نیز با برشمردن برنامه‌های دهه فجر در هرمزگان، عنوان کرد: افتتاح پروژه‌های عمرانی، حضور مدیران در محلات حاشیه‌ای در سراسر استان، برپایی نمایشگاه صنایع دستی در شهرستان‌های استان، دیدار با خانواده‌های شهدا، دیدار با خانواده‌های افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی، نشست با شوراهای دانش آموزی، حضور مدیران در مساجد محلات، برگزاری نشست‌هایی با جوامع کارگری، اصناف، زنان و دانشگاهیان و حضور در نماز جمعه اهل سنت و تشیع از جمله این برنامه‌هاست.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان نیز باتبریک دهه فجر گفت: امروز همزمان با ورود تاریخی بنیانگذار انقلاب اسلامی به میهن در سال 57 رژه موتورسواران و دوچرخه سواران از فرودگاه بین المللی بندرعباس به سمت گلزار شهدا برگزار می شود. حجت الاسلام میرزایی افزود : غبارروبی گلزار شهدا، به صدا در آمدن بوق قطار‌ها و کشتی‌ها در ساعت ۹ و سی و سه دقیقه هم زمان با ورود تاریخی بنیانگذار انقلاب اسلامی به میهن از مهم‌ترین برنامه‌های اجرایی در روز ۱۲ بهمن است.

وی اظهارداشت : نواختن زنگ انقلاب در مدارس،  برگزاری جشن انقلاب در بوستان ساحلی غدیر بندرعباس و محله ها، اجرای مسابقات ورزشی، دیدار با امام جمعه، برپایی نمایشگاه دستاورد‌های انقلاب اسلامی، برگزاری نمایشگاه صنایع دستی در قشم، بندرلنگه و ساحل جزیره هنگام ، راهپیمایی باشکوه روزپیروزی انقلاب اسلامی  از دیگر برنامه‌های اجرایی در این دهه است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها