معاون استاندار وفرماندار ویژ ه میناب:

همزمان با دهه مبارک فجر ۱۰۵ طرح عمرانی افتتاح می شود



صبح ساحل ، سیاسی - معاون استاندار و فرماندار ویژه میناب، گفت: یکصد و پنج پروژه عمرانی و آموزشی با اعتباری بالغ بر 615 میلیارد ریال در سطح شهرستان میناب مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

به گزارش ایسنا،ابوذرمهدی نخعی در نشست خبری که به مناسبت دهه فجر در محل معاونت استانداری و فرمانداری ویژه میناب برگزار شد از افتتاح و کلنگ زنی بیش از 105 پروژه با اعتبار بالغ بر 615 میلیارد ریال در میناب خبر داد.

معاون استاندار هرمزگان نهضت انقلاب اسلامی را یک نمونه نهضت فاطمی نام برد و افزود: جمهوری اسلامی کشوری نیست که بتوانند برای آن تصمیم گیری کنند و این را باید مد نظر قرار دهیم که ایران در تصمیم گیری های منطقه تاثیر گذار است.

وی به تاکیدات مقام معظم رهبری طی سال های اخیر به موضوع اقتصاد مقاومتی نیز اشاره کرد و گفت: تنها راه محقق شدن این خواسته مهم توجه به مولفه های اقتصاد مقاومتی است و ما باید از درون خود را محکم کنیم.وی در خصوص برداشت غیرمجاز شن از رودخانه میناب، گفت: اگر چنین اقدامی صورت گرفته مسلما کوتاهی دستگاه مربوطه را به دنبال داشته و تا نیمه اسفند به دستگاه های مربوطه در این زمینه فرصت بررسی خواهم داد و در غیر اینصورت نسبت به مدیریت این دستگاه ها تصمیم گیری خواهد شد.

نخعی افزود: تعداد ۲۱ پروژه در بحث عمران روستایی، ۹ پروژه در بحث عمران شهری، ۲۷ پروژه در حوزه بهداشت و درمان، ۳ پروژه در حوزه صنعت و معدن، ۴ مدرسه، اسکله مسافربری تیاب، ۹ پروژه راه روستایی، ۷ پروژه شرکت توزیع برق و تعداد قابل توجهی  پروژه های کشاورزی و شیلات در دهه فجر در سطح شهرستان میناب مورد بهره برداری و بعضا کلنگ زنی خواهد شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها