اعضای شورای شهر موافقت کردند

نام‌گذاری یک خیابان به نام شهدای اصناف



صبح ساحل ، سیاسی - اعضای شورای اسلامی شهر بندرعباس با بررسی روند احداث و تکمیل شهرک صنفی بنکداران بندرعباس، بر نام‌گذاری بلوار ورودی این شهرک با نام شهدای اصناف هرمزگان تاکید کردند.

اعضای شورای اسلامی شهر بندرعباس و هیات رئیسه اتاق مرکز هرمزگان با حضور در شهرک صنفی بنکداران از روند احداث و تکمیل این شهرک بازدید کردند.

در این بازدید که به درخواست هیات رئیسه اتاق اصناف مرکز استان انجام شد پیشنهاد نام‌گذاری ورودی شهرک صنفی بنکداران به نام و تصویر شهدای اصناف هرمزگان مطرح شد و اعضای شورای اسلامی شهر بندرعباس در راستای بررسی تصویب این مهم در جلسه شورای اسلامی شهر قول مساعد دادند.

یکی دیگر از موارد طرح شده در این بازدید احداث فضای سبز و روشنایی این شهرک بود که مقرر شد پس از بررسی و برآورد هزینه‌ها در جلسه شورای اسلامی شهر مطرح و مصوب شود.

در ادامه این بازدید عبدالمجید جلالی مشاور شهردار بندرعباس در حوزه اصناف، اظهار داشت: پروژه مرکز تجاری بنکداران موادغذایی در قالب نخستین شهرک صنفی استان با احداث بلوار ورودی و زیباسازی توسط شهرداری می‌تواند به عنوان عامل مشوقی برای شرکای سرمایه‌گذار در سرعت بخشی به اتمام این پروژه کمک کند.

رییس اتاق اصناف مرکز هرمزگان با استقبال از پیشنهاد نام‌گذاری بلوار ورودی شهرک بنام شهدای اصناف هرمزگان از سوی عبدالمحمد حزنی مدیرعامل تعاونی نیک‌داران بیان داشت: این مهم با اعلام درخواست در اولویت دستور کار شورای اسلامی شهر بندرعباس قرار گیرد.

نماینده هرمزگان در اتاق اصناف ایران در ادامه از مساعدت استاندار، معاونین استانداری، شهردار بندرعباس و رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان هرمزگان در این حوزه خبرداد و افزود: بایستی از تلاش مدیران استان و دستگاه‌های متولی به سبب اولویت‌بخشی به اجرای ساخت این مجتمع بزرگ و بی‌نظیر در کشور قدردانی کرد.

قابل ذکر است، مجید عسگری، فیصل دانش و جواد بلارک اعضای شورای اسلامی شهر با همراهی عبدالمجید جلالی و ناصر فخاریان رئیس و عضو هیت رئیسه اتاق اصناف مرکز استان از روند تکمیل نخستین شهرک صنفی استان بازدید کردند.  

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها