دومین دور فوتسال کارکنان بخش خصوصی

«صبا فولاد» در نخستین حضورش «تولیدروی» را متوقف کرد



صبح ساحل ، ورزشی -  محمودرئیسی :عکس : محمد کرمی دومین دوره مسابقات فوتسال کارکنان بخش خصوصی در بندرعباس آغاز شد.

\r\n

 روزبه زابلی دبیر هیات ورزش های همگانی استان هرمزگان با بیان این مطلب به صبح ساحل گفت: دومین دوره مسابقات فوتسال کارکنان بخش خصوصی با حضور 8 تیم در دو گروه چهار تیمی در سالن فجر بندرعباس شروع شد که در شب نخست این رقابت ها دو بازی انجام شد. 

\r\n

وی بیان داشت: در گروه اول این رقابت ها  تیم های تولید روی، صبا فولاد هرمزگان، بیمارستان امام رضا(ع) و سازمان نظام مهندسی ودر گروه دوم تیم های آلومینیوم المهدی، شهرداری بندرعباس، معماران تجارت آفتاب و فولاد کاوه با هم به رقابت خواهند پرداخت.

\r\n

وی گفت: در شب اول این مسابقات تیم صبا فولاد که نخستین دوره خودش را تجربه می کند به دیدار تولید روی با تجربه رفت و موفق شد این تیم را با نتیجه یک-یک متوقف کند.

\r\n

صبا فولاد که حیدر فاطمی را به عنوان مربی روی نیمکت داشت با ترکیب سعیدرفیعی، علیرضا سراجی، محمد عبدالهی، رضا آبخون، وحید رئیسی، کامبیز شریفی، کوروش بیژنی، محمد سعید جراره، امین شیردانی، امین صحرانورد، جمشید میر احمدی، حجت ذاکری و با سرپرستی سید محمد رضوی به میدان آمد.

\r\n

 تیم تولید روی هم که تجربه چند سال در مسابقات فوتسال کارمندان چه در بخش خصوصی و چه در بخش دولتی را دارد با هدایت بهمن رحیمی و با ترکیب امین مرادی، احسان تنی پور، صادق اسلامی، محمددهکار، شکراله یار محمدی، جلیل خونچه، اسدا... کشاورز، امید مریدی، مهدی ستار ، ایمان رنجبران ، فائز مرادی و صادق دهقانی به بازی رفت. سرپرست این تیم هم غلام خشرو بود.

\r\n

نیمه نخست این بازی گلی نداشت اما در نیمه دوم شاهد دو گل بودیم. ابتدا شکراله یار محمدی برای تولید روی گل زد اما برتری این تیم زیاد طول نکشید  و حجت ذاکری با یک ضربه سر زیبا گل مساوی را برای صبا فولاد به ثمر رساند و این نتیجه تا پایان باقی ماند و دو تیم در نخستین بازی خودشان امتیازات را تقسیم کردند.

\r\n

در این بازی صادق دهقانی و شکراله یار محمدی از تولید روی و جمشید میراحمدی و محمد سعید جراره از تیم صبا فولاد کارت زرد دریافت کردند.

\r\n

بازی دوم از گروه اول را دو تیم نظام مهندسی و بیمارستان امام رضا(ع)برگزار کردند. تیم بیمارستان امام رضا(ع) که همواره یکی از تیم های ثابت و البته مدعی این مسابقات است خیلی زود گلزنی خودش را شروع کرد و تا نظام مهندسی به خودش آمد شش بار در نیمه نخست دروازه این تیم را باز کرد. 

\r\n

 حجت دهقانی سه بار ، سعید دهقانی دو بار و حمید فتحی هم یک بار در نیمه نخست برای بیمارستان گلزنی کردند. البته نظام مهندسی در این نیمه یک گل توسط عزیز عامری به ثمر رساندند.

\r\n

در نیمه دوم هم شاهد شش گل بودیم که سهم دو تیم سه گل بود. سعید دهقانی دوبار و حجت دهقانی یک بار برای تیم بیمارستان و غلامرضا صادقی، عزیز عامری و محمد رسول افسونی سه گل تیم نظام مهندسی را به ثمر رساندند.

\r\n

هرچند تیم نظام مهندسی توانست در نیمه دوم مقابل تیم پرمهره بیمارستان امام رضا(ع) مساوی کند اما در پایان با نتیجه ای که در نیمه نخست برایش رقم خورد 9 بر 4 بازی را واگذار کرد تا طعم نخستین شکست را بچشد.

\r\n

در این بازی برای تیم بیمارستان امام رضا(ع) که هدایت آن برعهده علی غفار پور بود سعید باخویش، حجت دهقانی، سعیددهقانی، علیرضا صابری، مرتضی حسن پور، محمد مرادی و صمد فتحی بازی کردند. برای تیم نظام مهندسی هم که محمد رزم را به عنوان مربی روی نیمکت داشت حامد زرنگاری، حمید حکانی، شهریار اشرفی، محمدرضا افسونی، فرهاد افسون، آرمان مکرانی، محمدرضا قلباش، عزیزعامری، محسن لشکری، محمد سیر، غلامرضا صادقی و حبیب سعدی پور بازی کردند.

\r\n

قضاوت این دوبازی بر عهده محسن قاسم پور و مهدی جلوداری بود و مهدی ربیع پور هم نماینده هیات همگانی در این مسابقه بود. 

\r\n

در ادامه این بازی ها  فردا یکشنبه ششم خردادماه  ساعت 22:30 آلومینیوم المهدی با معماران تجارت آفتاب بازی می‌کند و ساعت 23:30 هم شهرداری بندرعباس به دیدار فولاد کاوه کیش می رود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها