سومین دوره مسابقات فوتسال بخش خصوصی هرمزگان

بیمارستان امام رضا ( ع) جشن قهرمانی بر پا کرد



 صبح ساحل ، ورزشی - محمود رییسی: سومین دوره مسابقات فوتسال کارکنان بخش خصوصی هرمزگان  با شناخت تیم قهرمان به کار خودش پایان داد. 

در گروه اول سومین دوره مسابقات فوتسال بخش خصوصی که به میزبانی هیات ورزش های همگانی هرمزگان انجام شد  تیم های تولید روی، صبا فولاد هرمزگان، بیمارستان امام رضا(ع) و سازمان نظام‌مهندسی ودر گروه دوم تیم‌های آلومینیوم المهدی، شهرداری بندرعباس، معماران تجارت جنوب  و فولاد کاوه کیش با هم رقابت کردند. 

در پایان رقابت های دور مقدماتی چهار تیم بیمارستان امام رضا(ع) و تولید روی از گروه اول و دو تیم آلومینیوم المهدی و فولاد کاوه کیش از گروه دوم پا به مرحله نیمه نهایی گذاشتند‌. 

در بازی اول مرحله نیمه نهایی تیم بیمارستان امام رضا(ع)،  تیم فولاد کاوه کیش را شکست داد و به فینال راه یافت. در بازی دوم نیمه نهایی  فوتسال بخش خصوصی هم دو تیم آلومینیوم المهدی و تولید روی به مصاف هم رفتند که در پایان این تیم تولید روی بود که بالاخره طلسم چندین ساله را شکست و از مرحله نیمه نهایی با شکست دادن  آلومینیوم به فینال رسید تا در بازی پایانی با تیم بیمارستان امام رضا (ع) بازی کند. 

در  بازی فینال که با حضور محمد آشوری نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی ، غلامعلی  دانشور مدیرکل ورزش و جوانان ، کیانوش جهانبخش رئیس هیات ورزش های هرمزگان، امین رئیسی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بندرعباس، محمد مهدی جهانبخش مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ، خادمی معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان ، قاسم رنجبریان دبیر هیات فوتبال ، محمد کارگران رئیس هیات فوتبال شهرستان بندرعباس ، بختیار صالحی رئیس انجمن های ورزشی، مرتضی اسماعیلی  عضو هئیت مدیره بیمارستان امام رضا (ع)و  رنجبر مدیر عامل شرکت تولید روی انجام شد  دو تیم بیمارستان امام رضا (ع)و تولید روی به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با نتیجه شش بر سه به سود بیمارستان امام رضا(ع) به پایان رسید و این تیم جشن قهرمانی را در سالن فجر بندرعباس بر پا کرد. 

نیمه نخست این دیدار یک - یک مساوی شد. ابتدا ایمان رنجبران در دقیقه 5 برای تولید روی گلزنی کرد اما در دقیقه 15 حجت دهقانی بازی را به تساوی کشاند.

 در نیمه دوم باز این تولید روی بود که با گلزنی محمد دهکار از حریف خود جلو افتاد اما این برتری تنها یک دقیقه طول کشید و حجت دهقانی یک بار دیگر بازی را به تساوی کشید. 

حجت  دهقانی در دقیقه 35 گل سوم ، سعید دهقانی در دقایق 36 و 38 گل های  چهارم وپنجم  تیم بیمارستان را به ثمر رساند تا بازی پنج بر دو به سود این تیم ادامه پیدا کند. در دقیقه 39 صادق دهقانی گل سوم تیم تولید روی را زد تا اختلاف کمتر شود اما در ثانیه های پایانی علی صابری گل ششم را برای تیم بیمارستان به ثمر رساند تاتیمش با برتری کامل شش بر سه قهرمان سومین دوره مسابقات فوتسال کارمندان بخش خصوصی هرمزگان شود. 

در این بازی برای تیم بیمارستان امام رضا(ع) مرتضی حسن پور، علی صابری، حجت دهقانی، حمید مرداد، سعید دهقانی، سعید باخویش، صمد فتحی، سعید قنبر نژاد، ابراهیم غلامپور، احمدرضا جهانگیری و مرتضی اسماعیلی با هدایت علیرضا غفار پور و سرپرستی محمود ابراهیمی و برای تیم تولید روی امین مرادی، ایمان رنجبران، صادق اسلامی ، مهدی ستار، شکراله یار محمدی، جلیل غنچه ، فائز مرادی، اسد کشاورز، محمد دهکار، امید مریدی، احسان تنی و صادق دهقانی با مربیگری بهمن رحیمی و سرپرستی غلام خوشرو بازی کردند.در پایان این رقابت ها جام اخلاق از آن تیم فولاد کاوه کیش شد و حجت دهقانی  از تیم بیمارستان امام رضا(ع) با به ثمر رساندن 10 گل آقای گل این مسابقات لقب گرفت.

 لازم به توضیح است بر اساس تصمیم کمیته برگزاری و موافقت هیات ورزش های همگانی بازی های رده بندی برگزار نشد  و تیم های آلومینیوم‌المهدی و فولاد کاوه کیش در بخش خصوصی به طور مشترک عنوان سومی را به خود اختصاص دادند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها