نماینده مردم بندرعباس:

مقابل لایحه‌ای که به ضرر کشور باشد، بایستیم



صبح ساحل ، سیاسی - نماینده مردم بندرعباس گفت: هرگز فراموش نکنیم که شهدا زنده‌اند و عملکرد ما را می‌بینند، مبادا کاری کنیم که در برابر حماسه شهید شرمنده شویم. هاشمی‌تختی در مراسم بزرگداشت رزمنده مدافع حرم شهید خلیل تختی‌نژاد، اظهار کرد: کسب افتخار بزرگ شهادت از ناحیه شهید خلیل تختی‌نژاد عوامل مختلفی داشته که شخصیت ارزشی و ولایت‌مدار پدر و مادر این شهید مهم‌ترین آن بوده است.

وی درس آموختن از مکتب اباعبدالله و تربیت حسینی‌وار این شهید و حضور مستمر او در مسجد و انس گرفتن با فرهنگ عاشورایی را از دیگر عوامل رشد ابعاد شخصیتی شهید خلیل تختی‌نژاد بود که برای او سرنوشت شیرین شهادت و همنشینی با اولیا و صالحین را رقم زد.

نماینده مردم بندرعباس به اهمیت نقش مسجد حضرت حمزه محله نخل پیرمرد کمربندی در رشد یافتن جوانان انقلابی و مجاهدت در راه خدا خاطرنشان کرد: بچه‌های انقلابی و ولایی زیادی از جوانان عاشق مکتب امام حسین (ع) و ولایت‌مدار در این مسجد تربیت یافته‌اند که نمونه بارز آن‌را در حرکت شهید تختی‌نژاد دیدیم.

هاشمی‌تختی بیان داشت: ما مردم تخت به خودمان می‌بالیم که وجود چنین شهدایی را در جامعه احساس می‌کنیم و در میان خودمان شاهد جوشش چنین فرزندان غیوری هستیم.

وی تصریح کرد: وظیفه داریم که امروز برای ادای دین به خون پاک و مطهر شهدا و برای ادای احترام به صبر و استقامت پدر و مادر این شهید و هزاران شهید این سرزمین، پشت‌سر رهبری بایستیم.

هاشمی‌تختی عنوان داشت: خون این شهید بر ما واجب ساخت که در راه آرمان شهدا و انقلاب اسلامی استوار بایستیم و خدای‌ ناکرده مصوبه‌ای نداشته باشیم که خون شهدا را تضییع و برای کشور، انقلاب و نظام ما مشکلی به وجود آورد.نماینده مردم بندرعباس تاکید کرد: به شما از طرف مجلس ولایی قول می‌دهم تا آن‌جا که به تشخیص رسیده باشیم که طرح و یا لایحه‌ای به ضرر کشور و نظام و انقلاب باشد و جز منویات رهبری انقلاب نباشد، مقابل آن بایستیم.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها