نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان :

با دانه درشت‌های گرانفروشی برخورد شود



صبح ساحل ، سیاسی - نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: نظارت بر بازار و کنترل قیمت ها یکی از وظایف اصلی دولت و شورای اصناف است و نمایندگان مجلس، فرمانداران و مسوولان متولی باید برخورد جدی با گرانفروشی داشته باشد. 

به گزارش ایسنا،آیت الله غلامعلی نعیم آبادی در جمع نمازگزاران بندرعباس، افزود: دولت نیز در مواردی مانند افزایش نرخ دلار باید با عاملان اصلی و دانه درشت ها برخورد کند تا نرخ ها شکسته شود و مردم در تنگنا و سختی نباشند.

امام جمعه بندرعباس اضافه کرد: هجوم مردم برای خرید به بازارها و به دنبال آن انبار کردن کالاها توسط اصناف و بازاریان از دلایل اصلی گرانی و بی ثباتی بازار است. 

وی اضافه کرد: نظارت بر بازار و کنترل قیمت ها یکی از وظایف اصلی دولت و شورای اصناف است و نمایندگان مجلس، فرمانداران و مسوولان متولی باید برخورد جدی با گرانفروشی داشته باشد. 

امام جمعه بندرعباس همچنین با اشاره به درپیش بودن سالروز شهادت شهید آیت الله محمد بهشتی (هفت تیر) و هفته قوه قضاییه(هفته اول تیرماه) تصریح کرد: قوه قضاییه در نظام اسلامی، پاک ترین نهاد است. 

آیت الله نعیم آبادی ادامه داد: هدف بیگانگان، نا امن کردن ایران اسلامی و بدبین کردن مردم نسبت به نظام است، اما با تلاش شبانه روزی و به برکت وجود دستگاه قضایی، اطلاعات و نیروهای نظامی و انتظامی تاکنون موفق به این کار نشده و نخواهند شد. 

وی با اشاره به جایگاه روحانیت و عالمان دینی در نظام جمهوری اسلامی، خاطرنشان کرد: طبق روایت منابع شیعه و اهل سنت، اهانت و شکست روحانیت و عالمان دینی، شکست اسلام را درپی درد. 

نماینده ولی فقیه در هرمزگان بیان کرد: حفظ اسلام، در گروی حفظ روحانیت است و اگر ارتباط مردم با علما حفظ شود، دشمنان و در راس آن آمریکا دیگر نمی تواند هیچ غلطی بکند و جامعه از خطر مصون است. 

آیت الله نعیم آبادی امام جمعه بندرعباس و نماینده ولی فقیه در هرمزگان  در پایان با اشاره به این که برخی بیان می کنند که مراجع تقلید حساب میلیاردی دارند، عنوان کرد: پولی که در حساب مراجع تقلید است به عنوان شهریه به طلبه ها پرداخت می شود و هیچ مرجعی پولی که در حسابش است، از آن خودش نیست.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها