مراسم چهلمین روز شهادت مدافع حرم شهید خلیل تختی نژاد



صبح ساحل ، اجتماعی - مراسم چهلمین روز شهادت خلیل تختی نژاد شهید مدافع حرم در جوار آرمگاهش در شهر تخت بندرعباس با حضوراستاندار، مسولان فرهنگی و نظامی و نمایندگان استان برگزار شد.

رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار در این مراسم گفت: شهادت شهید تختی نژاد نشان از بی اثری تهاجم فرهنگی دشمن است.

حجت الاسلام مهدی طائب افزود: شهید تختی نژاد از نسل‌های جوان و متولد دهه هفتاد یعنی دوران اوج و شروع تهاجم فرهنگی بود.

وی گفت: تربیت و رشد شهدای ما در مجالس عزاداری اباعبدالله حسین و هیات‌های مذهبی باعث ناامیدی دشمنان از تغییر انقلاب اسلامی شده است.

رئیس قرارگاه عمار افزود: رژیم اشغالگر صهیونیستی از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون هزاران نفر از متفکران و اندیشمندان و جوانان جمهوری اسلامی را به شهادت رسانده است و این راه خبیث را همچنان ادامه می‌دهد.

حجت الاسلام طائب گفت: به برکت خون شهدای مدافع حرم اسرائیل بیشتر از همیشه در آستانه نابودی است.وی افزود: به فرموده امام خمینی اسرائیل غده سرطانی در منطقه است و این غده بد خیم و نامیمون اکنون به کشور‌های عربستان و بحرین و امارات سرایت کرده است.

وی افزود:با پیشروی‌های رزمندگان اسلام در درعا، بلندی‌های جولان در انتظار آزادی است و در صورت تحقق این امر کفر نابود و غده سرطانی جراحی می‌شود.

حسین هاشمی تختی نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم گفت: انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا و با الهام از فرهنگ عاشورا پویا‌تر از گذشته است.

وی افزود: مقبره این شهید مدافع حرم باید به عنوان قطب فرهنگی و نماد مقابله با استکبار معرفی شود.

خلیل تختی نژاد دومین شهید مدافع حرم از هرمزگان است که شب نوزدهم رمضان در منطقه دیرالزور سوریه به دست عوامل تکفیری داعش به شهادت رسید.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها