فو تبال شش جانبه شهید مدافع حرم

«البدر بندرکنگ» جام را به خانه برد



صبح ساحل ، ورزشی -  حسین نارنجی نسب رقابت های فوتبال شش جانبه جام شهید مدافع حرم خلیل تختی نژاد با قهرمانی تیم البدر بندرکنگ به کارخود پایان داد.    

به منظور ارج نهادن به مقام شامخ شهید یک دوره مسابقات فوتبال جام شهید خلیل تختی نژاد با حضور 5 تیم از بندرعباس و یک تیم ازبندرکنگ به مدت 8 روز در ورزشگاه تختی با مشارکت و پشتیبانی فولاد هرمزگان وهمکاری هیات فوتبال شهرستان بندرعباس و استان برگزار شد و با مشخص شدن تیم های برتر به کار خود پایان داد.

 این دوره از رقابت ها با حضور تیم های شهدای قائم، البدر بندرکنگ، منتخب بخش مرکزی، فولاد، منتخب تخت و منتخب زیر 21 سال به میزبانی شهرستان بندرعبا س برگزار شدو با قهرمانی تیم البدر بندر کنگ خاتمه یافت.

 دراین دوره از بازی ها تیم ها در دو گروه 3 تیمی به رقابت پرداختند. درگروه یک فولاد هرمزگان، منتخب زیر 21 سال و شهدای قائم و درگروه دوم تیم البدر بندرکنگ، منتخب بخش تخت و منتخب بخش مرکزی با هم به رقابت پرداختند.

 در نخستین روز این بازی ها فولاد هرمزگان ومنتخب استعدادیابی به میدان رفتند.  تیم فولاد که خود را برای فصل جدید لیگ برتر هرمزگان با هدایت دادخدا میری دراین مسابقات شرکت کرده بود در برابر تیمی قرار گرفت که هیچ ادعایی نداشت و هدایت این تیم را رضا مظفری برعهده داشت.

دراین دیدار شاگردان میری بهتر ظاهر شدند ودریک بازی برتر با نتیجه 4بریک حریف خود را شکست دادند.

درروز دوم  تیم میهمان این بازی ها  البدر‌بندرکنگ به مصاف منتخب بخش تخت رفت. شاگردان غله بانی درتیم البدر که از آمادگی خوبی دراین بازی ها برخوردار بودند با انجام یک بازی تهاجمی توانستند 5 بار دروازه حریف خودرا به توپ ببندند و در پایان با نتیجه 5بریک به پیروزی  برسند.

دربازی روز سوم منتخب زیر 21 سال که از تیم فولاد شکست خورده بود به دیدار شهدای قائم رفت . دراین دیدرا تیم منتخب زیر 21 سال با نتیجه سه بر صفر  از سدحریف خود گذشت.

در بازی چهارم دوتیم منتخب بخش مرکزی وبخش تخت به میدان رفتند ودریک دیدار پرگل و دیدنی که هفت بار توپ از خط دروازه ها گذشت تیم بخش مرکزی توانست با نتیجه 5بر2 این دیدار را به نفع خود تمام کند. 

برای تیم بخش مرکزی اکبرعلیزاده 2بار، مسلم روشن 2بار وحسن پرنون گلزنی کردند.گل های تیم بخش تخت علیرضا حسن‌زاده وآرش پیردهقان به ثمر رساندند.

دربازی پنجم تیم فولاد که یکی از مدعیان این دوره از بازی ها بود نتوانست دربرابر شاگردان مرادی در تیم شهدای قائم  مقاومت کنند وبا یک شکست ناباورانه از رفتن به فینال بازماند.

 دراین بازی تیم قائم با قدرت و جنگندگی درمیدان ظاهر شد وبا یک بازی قدرتی توانست با نتیجه 3برصفر حریف را شکست دهد.

برای تیم شهدای قائم فواد نجاهی، امیرحسین قویدل وامیرحسین مرادی گلزنی کردند. 

دربازی ششم تیم البدر بندرکنگ برای راهیابی به فینال این بازی ها در برابر تیم منتخب بخش مرکزی قرار گرفت.

 تیم البدر که با هدایت غله بانی  دراین رقابت ها شرکت کرده بود نشان داد که یک تیم آماده برای مسابقات کشوری است ودرطول بازی بامنتخب بخش تخت یک لحظه عقب نشینی نکرد و با انجام بازی روان با چهارگل  فاروق مریدی ، نیما بادروج (2گل) و علی نصرالهی بخش مرکزی را از سد راه خود برداشت و به فینال این بازی ها راه یافت.

 در بازی رده‌بندی این مسابقات تیم فولاد هرمزگان با شکستی که ازتیم شهدای قائم خورد نتوانست به بازی فینال راه یابد و برای مقام سومی به مصاف تیم بخش مرکزی رفت.

دراین دیدار تیم فولاد تیم برتر میدان بود وبا گل های محمد صادق یزدانی، محسن پری زاده ، طالب رضایی وعارف مریدی در برابر تنها گل مجتبی مختاری تیم بخش مرکزی را شکست داد ومقام سوم این دوره از بازی ها را به خود اختصاص داد. 

تیم های البدر بندرکنگ  وشهدای قائم با برتری برابر تیم های بخش مرکزی و فولاد دیدار نهایی شش جانبه فوتبال جام مدافع حرم شهید خلیل تختی نژاد را برگزار کردند. 

دراین بازی که با حضور پدر شهید تختی نژاد ، سالاری عضو شورای شهر ، قاسم رنجبریان دبیر هیات فوتبال و  مسئولان شرکت فولاد هرمزگان وتماشاگران علاقمند در ورزشگاه تختی بندرعباس برگزار شد تیم شهدای قائم هنوز دو دقیقه از بازی نگذشته بود توسط علی خبر به گل رسید.

 این گل پایان ماجرا نبود و تیم البدر پس از چند فرصت که از دست داد سرانجام توسط  الیاس بحر پیما با شوتی از پشت محوطه جریمه بازی را به تساوی کشاند.

 درادامه این بازی باز هم تیم قائم به گل رسید وفواد نجاهی از روی نقطه پنالتی آن را به ثمر رساند .

در واپسین دقایق پایانی تیم البدربندرکنگ  توسط الیاس بحرپیما زنده گل اول به  گل دوم دست پیدا کرد  تا نیمه نخست بازی به تساوی کشیده شود. 

درنیمه دوم در دقیقه 65 اسماعیل پور درویش گل سوم و پیروزی بخش را برای البدر به ثمر رساند تا تیم البدر جام را به خانه برد.

داوری این دوره از مسابقات بر عهده مسعود مرشدی، مهدی ایسینی زاده، هارون چوپان زاده ، بلال رئیسی، علی عماری، محمدرضا وثوقی، محسن مکی زاده، مهدی جلوداری ، علی اکبر سحرخیز، مهدی رنجبر، علیرضا آب بها و  سرپرستی مسابقات برعهده مسعود رئیسی بود.

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها