مدیر درمان تامین تامین اجتماعی استان اعلام کرد:

تلاش مدیریت درمان تامین اجتماعی هرمزگان برای ارایه خدمات بهتر



صبح ساحل ، اجتماعی - مدیر درمان تامین اجتماعی استان هرمزگان گفت : 4000 مورد زایمان در پنج ماهه نخست سالجاری در بیمارستان خلیج فارس ثبت شده است.

دکتر مریم امیری در گفت و گوی اختصاصی با صبح ساحل اظهار داشت : در نیمه اول امسال با تلاش شبانه روزی پرسنل مجموعه توانستیم درراستای  ارائه ی خدمات بهتر به بیمه شدگان درسراسر استان گام برداریم.

وی ارتقاء رادیولوژی بیمارستان خلیج فارس، ارتقاء فضای فیزیکی درمانگاه قشم ، فعال کردن واحد مامایی و دندانپزشکی در درمانگاه جاسک ، جذب پزشک برای درمانگاه رودان و تخصصی کردن خدمات درمانگاه بعثت بندرعباس را از جمله اقدامات مهم این مدیریت در سال جاری عنوان کرد .

وی همچنین از استقرار واحد صدور شناسنامه در بیمارستان خلیج فارس خبر داد و گفت : طی پنج ماهه اول سالجاری حدود 4000 مورد زایمان در بیمارستان خلیج فارس صورت گرفته است که این واحد می تواند موجب سهولت دریافت شناسنامه وکاهش مراجعات به ادارات گردد.

دکتر امیری همچنین گفت : ١١درصد از تخت های بستری استان دراختیار بیمارستان خلیج فارس است اما طبق آمار 5 ماه امسال،این بیمارستان 5/38 درصد کل مراجعات بستری استان را پوشش می دهد که حجم کاری زیادی را برای پرسنل بیمارستان موجب شده است.

با این وجود اورژانس بیمارستان مقام دومین اورژانس در بیمارستان های بالای 200 تختخواب سازمان تامین اجتماعی در کشور از لحاظ عملکردی کسب نمود.

وی درخصوص پرداخت مطالبات نیز از پرداخت 60 درصد مطالبات مراکز دانشگاهی تا تیرماه ٩٧ خبر داد و گفت: مطالبات مراکز دانشگاهی و اکثر مراکز خصوصی تا بهمن 96 بطور کامل تسویه شده است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها