لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه های کشور

مکان سومی از دست شهرداری بندرعباس پرید



صبح ساحل ، ورزشی - محمودرئیسی  : تیم فوتبال ساحلی شهرداری بندرعباس در جدالی حساس و سرنوشت ساز به مصاف تیم پارس جنوبی بوشهر رفت. 

در چارچوب هفته بیست و یکم و ماقبل پایانی مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه‌های کشور و در حساس ترین بازی این هفته  تیم شهرداری بندرعباس در ورزشگاه دهکده گردشگری بوشهر با تیم صدرجدولی پارس جنوبی دیدار کرد و بازی را به این تیم واگذارنمود. 

پارس جنوبی در حالی به مصاف شهرداری بندرعباس رفت که با 50 امتیاز در صدرجدول رقابت های لیگ برتر فوتبال ساحلی قرار داشت و تیم دوم 47 امتیازی بود. 

از سوی دیگر شهرداری بندر عباس هم در این رقابت هابه عنوان یک مدعی حضور داشت. در پایان این بازی  شاگردان علی نادری ومسلم مسیگر موفق شدند با نتیجه 4 بر 2 این بازی را به سود خود پایان دهند و مقتدرانه یک هفته مانده به پایان مسابقات قهرمانی در لیگ برتر ساحلی را به دست آورند و با این نتیجه  عنوان سومی جدول رده بندی هم از دست شاگردان حمید رضایی پور در تیم شهرداری بندرعباس پرید و ‌نماینده هرمزگان عنوان چهارمی خود را قطعی کرد. 

پارس جنوبی حالا مقتدرانه در صدرجدول لیگ ساحلی ایستاده و با هر نتیجه ای در هفته پایانی قهرمان این دوره از رقابت ها خواهد بود.

پارسی ها با این قهرمانی تعداد جام های خود در لیگ برتر فوتبال ساحلی را به عدد شش رساندند .

تیم شهرداری بندرعباس در فصل گذشته این رقابت‌ها در جایگاه هشتم جدول رده بندی ایستاد و پارس جنوبی بوشهر هم به مقام قهرمانی دست یافت.در سایر دیدارهای این هفته بازی شهرداری چابهار و  شاهین خزر رودسردر ورزشگاه شهیدپیوسته چابهار به دلیل عدم حضور شاهین خزر رودسر برگزار نشد.

بازی شهريار ساری  و مقاومت گلساپوش يزد به دلیل بارندگی شدید و نامساعد بودن زمین انجام نشد. ايفا اردكان سه بر صفر شهرداری سمنان  را برد.

شهدا چليچه سه بر دو ملوان بندرگز  را درهم شکست و جهان نژاديان آبادان سیزده بر چهار پيام کویر اردكان  را گلباران کرد.  مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه های کشور با شرکت ۱۲ تیم به صورت دوره ای و رفت و برگشت در حال برگزاری است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها