مدیرعامل باشگاه آلومینیوم المهدی هرمزگان:

فدراسیون والیبال به جای حمایت به دنبال تخریب باشگاه هاست



 صبح ساحل، ورزشی _ مدیرعامل باشگاه آلومینیوم المهدی هرمزگان گفت: فدراسیون والیبال با اقدامات خود باعث کشته شدن انگیزه در بازیکن مان و باخت مقابل پیکان شد و کسب این سه امتیاز را به تمامی افرادی که برای شکست مان مقابل این تیم تهرانی تلاش کردند، تبریک می گویم .

حسین جباری زاده افزود: فدراسیون والیبال با اقدامات خود به جای حمایت از تیم های جوان که با مشکلاتی بسیاری دست وپنجه نرم می کنند، به دنبال از هم پاشیده شدن آن ها و بها دادن به قدرت های والیبال است.

وی با بیان این که در این فصل خیلی ها چشم دیدن موفقیت های تیم والیبال آلومینیوم را نداشتند، اظهار کرد: یک هفته قبل از دیدار با پیکان تهران با رسانه ای کردن بدهی باشگاه به بازیکنان فصل گذشته به جای آن که نخست نامه به باشگاه ارسال شود به نوعی با حیثیت باشگاه آلومینیوم که در شرایط سخت مالی در استان هرمزگان به فعالیت می پردازد و سعی در تزریق روحیه نشاط و شادابی در جامعه دارد، بازی کرد.

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم المهدی هرمزگان با انتقاد از شیوه برخوردها در فدراسیون والیبال، تصریح کرد: سه روز مانده به مسابقه تیم ما را محروم از برگزاری دیدار برابر پیکان کرده و به نوعی باعث تخریب روحیه بازیکن مان می شود و این خود نوعی تبعیض در بین برخوردهاست.

وی با اشاره به این که این نخستین بار نیست که این برخوردهای تبعیض آمیز در فدراسیون والیبال رخ می دهد، خاطرنشان کرد: وقتی شاهینی تنها با خوشحالی در مسابقه با پیشگامان کویر یزد خواست پیروزی برابر این تیم را جشن بگیرد و با مشت بازیکن حریف رو به روشد دوجلسه از همراهی تیم محروم و حکمش مانند بازیکن خاطی تیم حریف بود که نشان داد عدالت جایی در این فدراسیون ندارد.

جباری زاده اضافه کرد: اگر آقایان چشم دیدن پیروزی های تیم آلومینیوم و غول کشی های آن را ندارند و می خواهند به هر طریقی مانع از استمرار پیروزی هایمان شوند، نیاز به این جنجال های رسانه ای نیست زیرا با این اقدامات به راحتی باعث باختمان برابر پیکان شدند.

وی با بیان این که فدراسیون والیبال همواره پشتیبان تیم های مطرح لیگ برتر بوده و سایر تیم ها به نوعی فدای آن ها می شوند، بیان کرد: باشگاه آلومینیوم با تحمل سخت ترین شرایط در یکی از دورترین استان های کشور با هزینه های بالا سعی در تیم داری و برافراشته شدن نام هرمزگان دارد اما این اقدامات تأمل برانگیز به جای حمایت از باشگاه ها، از بین رفتن آن ها را به دنبال دارد.

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم المهدی هرمزگان در پایان گفت: نمی دانم چه زمان اما امیدوارم هرچه زودتر عدالت و عدم تبعیض در فدارسیون والیبال رخ دهد زیرا با ادامه این روند شرایط برای تیم داری سخت می شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها