فرامرز عیانی :

به دنبال شکوفایی هندبال هرمزگان هستیم



صبح ساحل ، ورزشی - محمودرئیسی:دبیر هیات هندبال هرمزگان طرح استعدادیابی هندبال در سراسر مدارس هرمزگان بصورت تخصصی آغاز می شود.

دبیر هیات هندبال هرمزگان  گفت : با برگزاری دوره های آموزشی مربیان و داوران هندبال در بخش سالنی و ساحلی به دنبال تحول عظیمی برای تخصصی کردن هندبال در تمامی مدارس هرمزگان هستیم.

فرامرز عیانی افزود: بیش از 20 برنامه مختلف تا پایان سال برای هندبال هرمزگان براساس تقویم سال 97 طراحی و برنامه ریزی شده است.

دبیر هیات هندبال هرمزگان اظهار  داشت: برگزاری کلاس مربیگری درجه سه بانوان ، برگزاری مسابقات هندبال ساحلی نوجوانان کشور، برگزاری کلاس مربیگری درجه دو آقایان و میربانی مسابقات هندبال ساحلی بانوان کشور از مهمترین برنامه های این هیات ورزشی تا پایان سال است.

عیانی عنوان کرد: با توجه به شرایط مطلوب آب و هوایی هرمزگان میزبانی مسابقات ساحلی در اولویت نخست قرار دارد که بتوانیم ظرفیت‌های این رشته را در ساحل شناسایی کنیم.

دبیر هیات هندبال استان گفت: برگزاری دوره آموزشی مربیگری پیشرفته هندبال ساحلی که هفته پیش با حضور آنتونیو کرا پی شه برزیلی برگزار شد کمک شایانی را در بخش ساحلی به مربیان بومی استان کرد.

فرامرز عیانی در ادامه به وضعیت هیات هندبال بندرعباس نیز اشاره کرد و گفت: بندرعباس بیش از 10 باشگاه فعال در این رشته ورزشی داشته باشد که متاسفانه بخش خصوصی برای حمایت از هندبال نگاه مثبتی ندارد.

وی تقویت و حمایت از هیات های شهرستان ها استان به خصوص هیات هندبال بندرعباس از دیگر برنامه های مهم این هیات تا پایان سال عنوان کرد.

دبیر هیات هندبال استان از باشگاه نایبند بندرعباس به عنوان تنها باشگاه تخصصی هندبال در استان نام برد و افزود : باشگاه نایبند بندرعباس در دو بخش آقایان و بانوان به مدیریت محمد علی شاهی سال هاست که در بخش خصوصی تیمداری می کند.

وی در پایان اشاره داشت : با وجود کمی و کاستی های فراوان هرمزگان اکنون دو  ملی پوش ثابت در بخش آقایان و یک ملی‌پوش در بخش دختران در تیم های ملی ساحلی و سالنی دارد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها