استاندار هرمزگان:

تیم فوتسال آذرخش باید به دنبال حمایت بخش خصوصی باشد



صبح ساحل ، ورزشی - محمودرئیسی  استاندار هرمزگان با بیان این که با نشستن در دفتر و مدیریت اینچنینی کاری پیش نمی‌رود بلکه باید وارد میدان شد و تلاش کرد و برای عملی کردن آن تلاش شبانه‌روزی کرد، تصریح کرد: باید تمامی استان تلاش خود را برای حضور این تیم در جمع هشت تیم برتر کشور به کار ببندد.

 فریدون همتی در نشست بررسی وضعیت تیم فوتسال آذرخش بندرعباس در لیگ برتر کشور، افزود: نباید اتکا تیم فوتسال آذرخش تنها به حمایت دولتی باشد بلکه باید خود در بخش بازاریابی بیش‌ازپیش فعال باشد زیرا کمک دولتی جوابگو تمامی هزینه‌های تیم فوتسال آذرخش نیست.

وی با بیان این که نتیجه‌گیری تیم فوتسال آذرخش بندرعباس و حضورش در مرحله پلی‌آف برای بنده بسیار اهمیت دارد، تصریح کرد: باید اداره کل ورزش و جوانان استان هرمزگان جلسات خود با بنگاه‌های اقتصادی استان را بیشتر کند تا بتواند چتر حمایتی مناسبی برای ورزش و تیم‌های حرفه‌ای آن باشد.

همتی با اشاره به این که باید تمامی استان تلاش خود را برای حضور این تیم در جمع هشت تیم برتر کشور به کار ببندد، اضافه کرد: باید برای رشد هرمزگان و استعدادهایش در کشور سرمایه‌گذاری کرد و باید هرمزگان را در کشور سربلند و سرفراز کنیم.

عالی‌ترین مقام دولت در هرمزگان با بیان اینکه نقص در همه‌جا وجود دارد اما باید تلاش کرد تا نقص‌ها کاهش یابد، تصریح کرد: باید نقشه راهی برای ورزش استان ترسیم کرد و با پشتوانه سازی در رده‌های مختلف ورزش هرمزگان را ظرف سال‌های آتی رو به رشد ببینیم.وی با اشاره به این که چرا خوزستان با وجود شرایط مشابه هرمزگان و بوشهر باید فوتبالی اینچنینی داشته باشد اما هرمزگان در جا بزند، عنوان کرد: تنها به عدم وجود برنامه‌ریزی برمی‌گردد و نباید هدف ما سرگرمی باشد بلکه باید به سمت پرورش استعدادها و حضور هرمزگان در جمع ملی‌پوش‌ها گام برداریم.

همتی ادامه داد: این‌همه سرمایه‌گذاری در سال‌های پیشین صورت گرفته اما خروجی این سرمایه‌گذاری‌ها کجاست و چرا هنوز در ورزش به جایگاه اصلی‌مان نرسیده‌ایم.

وی با بیان این که باید اداره کل ورزش و جوانان استان هرمزگان به ساماندهی ورزش استان بپردازد و تلاشش را دوچندان کند، خاطرنشان کرد: باید مسئولین ورزش مدارس، بنگاه‌های اقتصادی و ورزش و جوانان پای‌کار باشند و برای پیشبرد ورزش استان تلاش کنند اما متأسفانه شاهد این موضوع نیستیم.

همتی با اشاره به این که تشکیل اتاق فکر ورزش هرمزگان ضرورت دارد، اظهار کرد: باید نتایج این اتاق فکر هرچه زودتر لمس شود و شاهد برگزاری هفتگی این اتاق فکر و لمس کردن خروجی آن باشیم.

وی با بیان این که از تمامی بازیکنان و کادرفنی تیم آذرخش می‌خواهم که در چهار هفته باقیمانده تلاش خود را مضاعف کرده و برای اعتلای نام هرمزگان از جان خود مایه بگذارند، اظهار کرد: تمامی هواداران امیدشان به ساق پای بازیکنان آذرخش است و امیدوارم با همت همگی آن‌ها شاهد حضور این تیم در جمع هشت تیم برتر کشورمان باشیم.

استاندار هرمزگان فقر زیرساختی در هرمزگان را به دلیل خوب عمل نکردن مدیران بخش‌های مختلف دانست و عنوان کرد: مدیران محلی هستند که یک استان را بالا می‌کشند؛ دیگر استان‌ها اگر مشکلی ندارند چون کار و تلاش کرده‌اند و نمی‌خواهم امروز همچون مدیران گذشته عمل کنم بلکه باید تلاش کنیم مشکلات برطرف و هرمزگان را در بین استان‌های سرآمد کشور قرار دهیم.وی ادامه داد: نباید به سقف کوچک و حد پایین قانع باشیم بلکه باید تلاش کنیم هرمزگان را رشد دهیم و باید بدانیم اگر ورزش می‌خواهد ترقی کند باید موردحمایت قرار گیرد و زیرساخت‌ها را فراهم کنیم.

همتی با بیان این که مراکز سایر استان‌ها را مشاهده کنیم آن زمان بندرعباس با این‌همه سرمایه از دارا بودن یک سالن در حد بین‌المللی عاجز است، اضافه کرد: با نشستن در دفتر و مدیریت اینچنینی کاری پیش نمی‌رود بلکه باید وارد میدان شد و تلاش کرد و برای عملی کردن آن تلاش شبانه‌روزی کرد.استاندار هرمزگان با اشاره به این که نباید حتی یک روز را هم از دست داد، اضافه کرد: اگر یک روز گذشت و کاری پیش نرفت نباید آن مسئول شب راحت بخوابد.

وی در پایان گفت: باید برای فصل آینده به فکر یک‌راه حل اساسی برای برطرف کردن مشکلات مالی تیم آذرخش بندرعباس باشیم که اتاق فکر ورزش استان باید این موضوع را بررسی و برای حل دائمی آن به فکر یک چاره اساسی باشد.

 در این جلسه عباس امینی زاده(شهردار بندرعباس و رئیس هیات فوتبال هرمزگان)، محمود رضا امیاری(مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان)، محمدمهدی جهانبخش(مشاور ورزشی استاندار هرمزگان)، عباس روزپیکر (سرمربی تیم فوتسال آذرخش)، حسین احمدی( مالک باشگاه آذرخش بندرعباس) و فرخ شرف(مدیرعامل باشگاه آذرخش بندرعباس) در این جلسه به ارائه نظرات خود پرداختند. 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها