مرحله نهایی تورهای سه ستاره والیبال ساحلی کشور:

شهرداری درگهان بر سکوی قهرمانی ایستاد



 

شهرداری درگهان قشم قهرمان والیبال ساحلی کشور شد. 

مرحله نهایی مسابقات تورهای سه ستاره والیبال ساحلی کشور با عنوان قهرمانی تیم شهرداری درگهان قشم به پایان رسید.

در مرحله پایانی این رقابت ها که  به میزبانی درگهان قشم انجام‌ شد، تیم شهرداری درگهان متشکل از بهمن سالمی و آرش وکیلی در بازی فینال  با نتیجه ۲ بر یک تیم گلستان متشکل از رحمان رئوفی و عبدالحامد میرزا علی را شکست دادند و جام قهرمانی را بالای سر بردند.

تیم شهید هزار جریبی گلستان متشکل از کمال قریشی و آق محمد سلاق در بازی رده بندی دو بریک تیم اوج رامسر متشکل از عباس پور عسکر و رضوان آقا جانی را برد تا در  جایگاه سوم این مسابقات قرار بگیرد.

دور نهایی تور های سه ستاره والیبال ساحلی کشور با حضور ۸ تیم برتر مجموع پنج تور برگزار شده و ۲ تیم ملی زیر ۲۱ سال کشور (اعزامی به قهرمانی آسیا تایلند ۲۰۱۹) به مدت سه روز در پارک خطی درگهان قشم برگزار شد.

در پایان این مسابقات فریدون الهامی سرپرست سازمان ساحلی فدراسیون والیبال و مدیرکل ورزش و جوانان منطقه آزاد قشم به صبح ساحل گفت: با همکاری منطقه آزاد، شهرداری درگهان و فرمانداری قشم موفق شدیم مرحله نهایی مسابقات تورهای سه ستاره والیبال ساحلی کشور را به پایان ببریم و جا دارد از همه کسانی که سازمان ساحلی فدراسیون والیبال را در برگزاری این مسابقات یاری کردند تشکر کنم.

رئیس هیات والیبال استان هرمزگان اظهار داشت: این مسابقات در شش مرحله برگزار شد و پنج مرحله آن به ترتیب دو دوره در استان گلستان، بندرعباس، درگهان و کیش برگزار شد وبرای برگزاری دورنهایی بین کیش و درگهان رقابت سختی وجود داشت که بلاخره فدراسیون تصمیم گرفت این مسابقات را در درگهان برگزار کند و خدا را شکر شهر درگهان میزبان سربلندی بود.

الهامی بیان داشت: برگزاری این گونه مسابقات  می تواند کمک بزرگی برای رشد والیبال ساحلی و پیدا کردن استعدادها باشد. 

وی گفت: با توافقی که با فدراسیون والیبال انجام داده ایم به زودی پایگاه های زمستانه والیبال ساحلی در شهر درگهان برگزار خواهیم کردو در کنار آن یک مرکز آموزش والیبال ساحلی هم برپا خواهیم کرد زیرا قشم و شهر درگهان از زیر ساخت های بسیار خوبی در بحث ورزش‌های ساحلی برخوردار است. 

مدیرکل ورزش و جوانان منطقه آزاد قشم در پایان گفت: با کمک و همت منطقه آزادقشم و شخص مومنی مدیرعامل  سازمان منطقه آزاد قشم که تاکید بر گسترش ورزش های ساحلی دارند علاوه بر والیبال ساحلی، سایر رشته های ساحلی را هم زیر پوشش خواهیم برد.

بهمن سالمی  عضو تیم شهرداری درگهان در پایان این رقابت ها گفت: مسابقات از کیفیت بسیار خوبی برخوردار بود به خصوص بازی فینال که هر دو طرف بازیکنان فینالیست بودند و علاقمندانی که آماده بودند بازی جذابی را شاهد بودند. 

وی از فدراسیون والیبال خواست تا برای والیبال ساحلی که اسپانسری ندارد اسپانسر بگیرد تا مشکلات ورزشکاران این رشته ورزشی برطرف شود. سالمی از منطقه آزاد و شهرداری درگهان به خاطر میزبانی این مسابقات تشکر کرد.

 عبدالحامد میرزا علی بازیکن ملی پوش عضو تیم گلستان هم بیان داشت: در این مسابقات بهترین های ایران حضور داشتند واین موضوع باعث شده بود تا شاهد رقابت های دیدنی و جذاب باشیم. وی میزبانی شهردرگهان را بسیار خوب توصیف کرد و گفت: مردم این شهر عاشق والیبال هستند و از این که مسابقات در چند شهر  ایران برگزار شد بسیار کار حساب شده ای بود.

آق محمد سلاق عضو  تیم شهید هزار جریبی گلستان که در این مسابقات به عنوان سومی دست یافت هم در پایان به خبرنکار صبح‌ساحل گفت: بازی ها از کیفیت بسیار خوبی برخوردار بود و دلیل اصلی آن هم حضور تیم های برتر کشور در این مسابقات بود. 

کمال قریشی دیگر بازیکن تیم شهید هزار جریبی گلستان هم اظهار داشت: درد والیبال ساحلی فقط نداشتن اسپانسر است واگر مسوولان فدراسیون بتوانند این مشکل را برطرف نمایند یقینا شاهد پیشرفت بیشتر  این رشته ورزشی  خواهیم بود.

وی اظهار داشت: در والیبال ساحلی بازیکنان بزرگی حضور دارند که اگر از این بازیکنان به خوبی حمایت شود یقینا ایران در والیبال ساحلی حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

در پایان این مسابقات و در مراسم اختتامیه که با حضور کمالی معاون سازمان  منطقه آزاد قشم، نصری فرماندار قشم،  کاظمی شهرویی شهردار درگهان، برهم رئیس اداره ورزش و جوانان قشم  برگزار شد به تیم اول جایزه نقدی 45000000 ریالی، تیم دوم جایزه 35000000 ریالی و تیم سوم جایزه 250000000 ریالی اهدا شد. 

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها