دومین دوره مسابقات فوتبال جام ستارگان هرمزگان

نایبند کامبک زد ، نبرد مقابل تیپ متوقف شد



 

چهارمین مسابقه از جام ستارگان هرمزگان بین تیم های نبرد بندرعباس و تیپ تکاوران هرمزگان با نخستین تساوی این تورنمنت همراه بود.

در ادامه این رقابت ها و در چهارمین شب از جام ستارگان هرمزگان از گروه الف تیم پر مهره نبرد بندرعباس در برابر سربازان  تیپ تکاوران هرمزگان با تساوی یک یک متوقف شد.البته این نتیجه در حالی رقم خورد که تیم تیپ تکاوران با اخراج دو بازیکن خود ۲۰ دقیقه ۹ نفره در برابر نبرد مسابقه داد و موفق به باز کردن درواز این تیم شد.محمد حسینی نیا هافبک طراح تیم تیپ تکاوران هرمزگان به عنوان برترین بازیکن میدان انتخاب شد.احمد مرشدی، مهدی ایسینی‌زاده،رضا شرفی و مهدی رنجبر داوران این بازی بودند. اما در ادامه این رقابت‌ها و در نخستین بازی دور دوم از گروه «ب» تیم نایبند بندرعباس که در دور نخست با قرعه استراحت روبرو بود در نخستین دیدار خود با نتیجه ۴ بر ۲ مقابل شهرداری به پیروزی دست یافت.

در این دیدار که قضاوت آن برعهده کوروش شعبانی، اصغرمنصف، فرزاد مرادی و محسن مکی زاده بود ، نایبندی  ها علی رغم این که دو بر صفر در نیمه نخست مقابل شهرداری بازنده به رختکن رفتند در شروع نیمه دوم عملکرد قابل قبولی را به نمایش گذاشتند و با یک بازی هجومی با زدن چهار گل کار شهرداری بندرعباس را تمام کردند. مهدی پیشکار هافبک طراح تیم نایبند بندرعباس با زدن دو گل و یک پاس گل به عنوان برترین بازیکن میدان انتخاب شد و از سوی شرکت پیشگامان امید دریا حامی جام ستارگان هرمزگان جایزه نقدی خود را دریافت کرد.

دومین دوره مسابقات فوتبال جام ستارگان هرمزگان ویژه ماه مبارک رمضان با شرکت ۱۰ تیم در دو گروه پنج تیمی در ورزشگاه تختی بندرعباس در حال برگزاری است.

در گروه نخست این مسابقات تیم ستارگان احمدی مدافع عنوان قهرمانی با تیم‌های آرش بندرعباس، تیپ تکاوران هرمزگان، نبرد بندرعباس و زاهد منتخب چاهو رقابت می‌کند.در گروه دوم نیز تیم شریعت سید جوذر نایب‌قهرمان دوره گذشته با تیم‌های بندرعباسی شهرداری، مهرداد، نایبند و خلیج‌فارس میناب رقابت خواهد کرد.

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها