فولاد هرمزگان نایب قهرمانی سال گذشته خود را تکرار کرد



به گزارش صبح ساحل، تیم فولاد هرمزگان در مسابقات ایمیدرو به عنوان نایب قهرمانی دست یافت تا عنوان سال گذشته خود را تکرار کرده باشد.
تیم فوتسال فولاد هرمزگان در گروه یک مسابقات ایمیدرو  با تیم های تهیه و تولید مواد معدنی ایران، مجتمع فولاد خراسان، فولاد خوزستان و فولاد سپاهان هم گروه شد.
این تیم در مرحله مقدماتی مسابقات و در اولین دیدار خود توانست با یک گل از سد فولاد خوزستان بگذرد.
نماینده هرمزگان در دومین دیدار خود مقابل فولاد سپاهان چهار برصفر شکست خورد.
 فولاد در سومین دیدار خود مقابل فولاد خراسان تن به تساوی 4 بر 4 داد.


این تیم  در چهارمین دیدار خود از سد تیم تهیه و تولید مواد معدنی ایران گذشت تا بعد از فولاد سپاهان 10 امتیازی، با کسب 7 امتیازبه عنوان دومین تیم گروه به مرحله دوم صعود کند.
فولاد هرمزگان در مرحله نیمه نهایی به دیدار تیم اول گروه دوم یعنی ذوب آهن اصفهان رفت و توانست در یک دیدار جذاب و پر گل با نتیجه 5 بر 2 از سد حریف قدرتمند اصفهانی بگذرد. در سوی دیگر هم فولاد سپاهان از سد حریف خود  گذشت و این دو تیم به دیدار فینال راه یافتند. در دیدار پایانی این رقابت ها فولاد مبارکه اصفهان مقابل فولاد هرمزگان پنج بر یک به برتری دست یافت  و قهرمانی سال قبل خود را تکرار کرد و فولاد هرمزگان  مثل سال گذشته نایب قهرمان   شد.
تیم صنایع مس ایران الف هم در این دوره عنوان سومی را کسب کرد.
دوازدهمین دوره مسابقات ایمیدرو  به میزبانی تبریز برگزار شد. برای تیم هرمزگان مهدی حمزه ای،‌سجادحسین پور، سعیدصادقی، محمدرضا باهنر ، محسن پری زاده، کریم‌رهبر، حسین جعفرزاده، مجید رئیسی ، مرتضی رئیسی، رضا معمارزاده، امیرارسلان خوری و حسین آشوری با هدایت محمد حمزه پور، و کمک های معین رنجبریان و هادی نظری و سرپرستی علی ذاکری بازی کردند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها