معاون بسیج نیروی دریایی سپاه

به بیگانگان اجازه دخالت در خلیج فارس نمی‌دهیم



معاون بسیج نیروی دریایی سپاه گفت: مشکل اقتصادی این نیست که به کدخدا توکل کنیم و مذاکره ممنوع و برای ما خیانت و سم است و مشکلات اقتصادی را باید با دانش و توان نیروهای جوان کشور حل کنیم.

 
سرهنگ علی علی نژاد  در همایش تجلیل چهار هزار نفری رزمندگان، جانبازان و ایثارگران در میناب با بیان اینکه هفته دفاع مقدس یادآور آزادگی مردان ماست، تصریح کرد: بعد از چهل سال ایستادگی توانستیم در میان کشورهای منطقه با اقتدار روی پای خود بایستیم و به یک الگو در جهان تبدیل شویم.
معاون بسیج نیروی دریایی سپاه اضافه کرد: آینده از آن جمهوری اسلامی ایران خواهد بود و کشورهای حاشیه خلیج فارس بدانند که آمریکا بزودی به آنان پشت خواهد کرد.

 
وی یادآور شد: در این مقطع در اوج اقتدار هستیم و اجازه نخواهیم داد دیگران در خلیج فارس دخالتی کنند و امنیت آن بر عهده نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است.


این مقام نظامی گفت: راه حل برطرف کردن مشکل اقتصادی این نیست که به کدخدا توکل کنیم بلکه مشکلات اقتصادی را باید با دانش و توان نیروهای جوان کشور حل کنیم.


وی با اشاره به اینکه توکل بر خدا بود که ایران را در جنگ تحمیلی پیروز کرد و نه اینکه به اشخاص و دولت ها امید داشته باشیم، اظهار کرد: امروز جوانان ما از مشکلات و بیکاری می نالند و باید این وضعیت بهبود یابد.


معاون بسیج نیروی دریایی سپاه ، خاطرنشان کرد: جوانی که می تواند سامانه سوم خرداد را بسازد و پیشرفته ترین پهپاد آمریکایی را سرنگون کند مطمئن باشید می تواند مشکلات اقتصادی کشور را نیز مرتفع کند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها