لیگ بسکتبال قهرمانی آقایان هرمزگان قرعه کشی شد




مراسم قرعه‌کشی لیگ بسکتبال قهرمانی استان با حضور رییس هیات بسکتبال استان هرمزگان، اعضای هئیت رییسه، نماینده کمیته داوران و مسابقات استان و مدیران عامل و نمایندگان باشگاه‌ها برگزار شد.


نشست هماهنگی و قرعه‌کشی لیگ بسکتبال قهرمانی استان هرمزگان با حضور حیدری بلوکی رییس هیأت بسکتبال، اعضای هئیت رییسه، نماینده کمیته داوران و مسابقات و مدیران عامل و نمایندگان قانونی باشگاه‌ها در محل سالن جلسات اداره کل تأمین اجتماعی استان هرمزگان برگزار شد.
این نشست در راستای برگزاری لیگ بسکتبال آقایان قهرمانی استان هرمزگان در رده سنی نونهالان زیر ۱۴سال، نوجوانان زیر ۱۸سال و بزرگسالان برگزار شد.

سید فاضل حیدری بلوکی رئیس هیات بسکتبال هرمزگان در ادامه این نشست گفت: ۸ تیم شرکت کننده در رده سنی نونهالان زیر ۱۴ سال در دو گروه با هم به رقابت بپردازند که طبق قرعه کشی چهار تیم اول در گروه اول و چهار تیم دوم در گروه دوم قرار گرفتند.


وی بیان داشت : در گروه اول تیم های آدمیس میناب، استقلال زرین قشم، اروند بندرعباس و تیم پاس بندرلنگه و در گروه دوم تیم بسیج حکمی میناب، استقلال قشم، ملوان بندرلنگه و ستارگان پدیده بندرعباس با هم به رقابت خواهند پرداخت.


بلوکی گفت : بازی های در رده سنی نوجوانان زیر 18 سال نیز در دو گروه برگزار می شود که در گروه اول تیم های پاس بندرلنگه، اروند بندرعباس، آدمیس میناب و استقلال زرین قشم و در گروه دوم تیم های آرش قشم، بسیج حکمی میناب و ستارگان پدیده بندرعباس حضور دارند.


رئیس هیات بسکتبال استان در پایان اظهار داشت: پنج تیم اروند بندرعباس ، پاس بندرلنگه ، استقلال زرین قشم ، آدمیس میناب و آرش قشم تیم های حاضر در رقابت های بزرگسالان هستند که در یک گروه به صورت دوره ای با هم بازی خواهند کرد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها