با کمبودی در زمینه دارو مواجه نیستیم،توزیع دقیق و عادلانه دارو در اولویت است



به گزارش صبح ساحل،دکتر حسین فرشیدی صبح امروز در حاشیه پنجمین جلسه قرارگاه دارو و تجهیزات استان هرمزگان،گفت: در این جلسه مشکلات دارو و تجهیزات مصرفی شبکه‌های بهداشت و بیمارستان‌های استان، بررسی و راهکارهای مناسب جهت رفع این مشکلات پیشنهاد شد.

وی اظهار کرد: همچنین تشکیل جلسه راهبردی با حضور معاونین در محل بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع) میناب و همچنین بررسی مطالبات دانشگاه و بیمه سلامت از دیگر مصوبات این جلسه بود.

فرشیدی بر توزیع عادلانه دارو، تجهیزات مصرفی و کالاهای سلامت‌محور تأکید و بیان کرد: نظارت بیشتری بر شرکت‌های توزیع و پخش دارو و تجهیزات در استان هرمزگان صورت گیرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی هرمزگان ادامه داد: اهمیت توزیع دقیق اقلام داروئی و خدمات‌رسانی درست و عادلانه به مردم به‌عنوان سیاست‌های کاری دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان است و خواهد بود.

وی اضافه کرد: در بازدید از مراکز و نشست مشترک با مسئولان، نگاه ویژه‌ای به تجربه و سیاست‌های دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در تهیه و تامین اقلام دارویی و تجهیزات پزشکی شده است.

فرشیدی بیان کرد: در بازدید از مراکز درمانی، با توجه به اولویت‌های دانشگاه، تدابیر مناسب در زمینه تامین دارو و تجهیزات پزشکی انجام‌شده است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه در شرایط موجود در کشور، ترویج فرهنگ مصرف درست دارو، تجویز منطقی دارو و استفاده بهینه از تجهیزات پزشکی ضرورت دارد، عنوان کرد: در کل وضعیت خوبی در حوزه دارو و مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان و داروخانه‌ها وجود دارد و مردم استان هرمزگان اطمینان داشته باشند، با کمبودی در زمینه دارو و درمان مواجه نیستیم و به‌راحتی می‌توان داروهای تجویزشده خود را تهیه کنند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها