ابراهیمی مشاور فدراسیون کارگری شد



به گزارش صبح ساحل، «محمد هادی ابراهیمی» به‌عنوان مشاور فدراسیون کارگران کشور در امور ورزش‌های ساحلی منصوب شد.


ابراهیمی  ضمن تائید این خبر، افزود: هرمزگان پتانسیل بالایی در برگزاری مسابقات ساحلی بین‌المللی دارد و باید از این ظرفیت به‌درستی استفاده شود. وی با بیان این که هنوز به ورزش ساحلی به‌صورت دقیق نگاه نشده است، تصریح کرد: بسیاری از مسابقات ساحلی بین‌المللی در کشورهای حاشیه خلیج‌فارس برگزار می‌شود درحالی‌که در استان‌های ساحلی کشورمان نظیر هرمزگان شرایط مناسب‌تری برای برگزاری آن‌ها وجود دارد.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان هرمزگان، شادابی و نشاط در جامعه کارگری را به‌واسطه برگزاری مسابقات ورزشی و توسعه ورزش در صنایع و بنگاه‌های اقتصادی ضروری برشمرد و عنوان کرد: باید بپذیریم که کارگران مشکلات روحی زیادی را متحمل می‌شوند و بهترین راه برای کاهش این مشکلات، نگاه به ورزش کارگری است.


وی در پایان با بیان این که حضور کارگران در مسابقات ورزشی باعث رونق کار و سود صنایع خواهد شد، اضافه کرد: توسعه ورزش سلامت‌محور در جامعه کارگری در راستای افزایش نشاط محیط کار از اولویت‌های فدراسیون ورزش‌های کارگری است.  در مهرماه سال جاری مسابقات کبدی ساحلی کارگران کشور به میزبانی هیات ورزش کارگری استان هرمزگان برگزار شد که با توجه به پتانسیل بالای این استان، قرار است هرمزگان به قطب میزبانی رشته‌های ساحلی کارگران کشور تبدیل شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها