پیروی از ولایت رمز پیروزی در جنگ تحمیلی



استاندار هرمزگان گفت: پیروی از ولایت، ایمان به خدا و رشادت‌های مردم و نیرو‌های نظامی رمز پیروزی و موفقیت در جنگ تحمیلی بود.

به گزارش صبح ساحل، فریدون همتی، در اجلاسیه شهدای دانش آموز، دانشجو و فرهنگیان استان گفت: پیروی از ولایت، ایمان به خدا و رشادت‌های مردم و نیرو‌های نظامی رمز پیروزی و موفقیت در جنگ تحمیلی بود.

همتی با اشاره به اینکه دلیرمردان ایران اسلامی با رشادت‌های خود دست دشمنان را از کشور کوتاه کردند، افزود: نقش مهم دانش آموزان، دانشجویان و فرهنگیان در پیروزی‌های دوران دفاع مقدس غیر قابل انکار است.

او گفت: امروز ایران اسلامی از توانمندی بالای نظامی برخوردار است و سرنگونی پهپاد آمریکایی در تنگه هرمز توسط نیروی هوا فضای سپاه نمونه بارز آن است.

کنگره ملی ۱۵۰۰ شهید استان هرمزگان از روز گذشته با برگزاری اجلاسیه شهدای زن و زنان ایثارگر در مسجد جامع بندرعباس آغاز شده و روز پنجشنبه به پایان می‌رسد.

در ادامه برگزاری ویژه برنامه‌های این کنگره، فردا سه شنبه اجلاسیه شهدای طلبه و روحانی برگزار خواهد شد.

بازسازی عملیات‌های دفاع مقدس نیز روز چهارشنبه ۴ دی برگزار می‌شود و روز پنجشنبه ۵ دی هم کنگره ملی ۱۵۰۰ شهید استان هرمزگان با قرائت پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی و با حضور مسئولان کشوری برگزار خواهد شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها