بهره برداری از طرح‌های توسعه‌ای جزیره هرمز تا پایان سال



استاندار هرمزگان در نشست ستاد راهبری سند توسعه پایدار جزیره هرمز گفت: ۲۰ طرح مهم اولویت دار اکنون در جزیره هرمز در حال اجراست که تعدادی از آنان تا پایان سال و یا سال آینده تکمیل و به بهره برداری می‌رسند.
به گزارش صبح ساحل، فریدون همتی افزود: این طرح‌ها آسفالت رینگ دور جزیره به طول ۲۳ کیلومتر، مسیر پیاده روی و دوچرخه سواری، فضای سبز، زیباسازی دیوار ساحلی جزیره و مرمت قلعه هرمز است.
وی گفت: تاسیسات زیربنایی مناسبی برای ایجاد امکانات و زیرساخت‌های گردشگری در چارچوب طرح جامع توسعه هرمز در حال ساخت است.
استاندار هرمزگان افزود: با اقداماتی که در سال گذشته و امسال در هرمز انجام شد اکنون گردشگران زیادی به این جزیره سفر می‌کنند و این موضوع تغییرات زیادی را در زندگی مردم با ایجاد درآمد و اشتغال برای آن‌ها به همراه داشته است.
فریدون همتی با اشاره به اینکه جزیره هرمز از ظرفیت‌های بزرگ و پرجاذبه برخوردار است، گفت: با یاری رسانی بنیاد برکت و مسئولان استانی می‌توان هرمز را آن طور که شایسته است به پیشرفت رساند.
وی از رسانه ملی تولید و پخش مستند‌هایی را از پیشرفت‌های هرمز و اقدامات در حال ساخت این جزیره خواستار شد.
مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) نیز در این نشست گفت: طرح‌های جامع پیشران توسعه جزیره هرمز با مشارکت بنیاد برکت و استانداری هرمزگان در حال ساخت است.
سید امیر حسین مدنی افزود: بنیاد برکت برنامه ازدواج و تامین جهیزیه ۵۰ زوج جوان جزیره، هزینه درمانی بیماران سرطانی و زوج‌های نابارور را برعهده می‌گیرد.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها