حاشیه‌ بازی صنعت‌نفت و پرسپولیس



دیدار تیم‌های فوتبال صنعت نفت آبادان و پرسپولیس تهران در حالی به میزبانی صنعت نفت برگزار شد که سکوی اختصاص یافته به تماشاگران تیم میهمان خالی بود.

به گزارش صبح ساحل، دیدار تیم های فوتبال صنعت‌نفت آبادان و پرسپولیس تهران از ساعت ۱۵ روز شنبه در ورزشگاه تختی آبادان آغاز شد که حدود ۱۰ هزار تماشاگر آبادانی با حضور در ورزشگاه این دیدار را تماشا کردند.

طبق توافق صورت گرفته ۱۰ درصد سکوهای ورزشگاه تختی آبادان به تماشاگران پرسپولیس اختصاص یافت ولی در این جایگاه هیچ هوادار پرسپولیسی حضور نداشت.محدودیت‌ ترافیکی در خیابان‌های اطراف ورزشگاه تختی آبادان از سوی راهور اعمال شده بود و برخی از تماشاچیان مجبور بودند مسافتی را برای رسیدن به ورزشگاه بپیمایند.

با ورود تیم صنعت‌نفت آبادان به ورزشگاه تماشاگران آبادانی یکصدا این تیم را مورد تشویق قرار دادند.تماشاگران آبادانی با شعار مسوولان حمایت حمایت ، خواستار رسیدگی به مشکلات مالی تیم صنعت نفت آبادان شدند.

با آغاز این دیدار برخی افراد غیرخبرنگار، در جایگاه خبرنگاران حضور یافتند و خبرنگاران برای مخابره خبر با مشکل روبه رو شدند.جایگاه خبرنگاران ورزشگاه تختی آبادان فاقد اینترنت بود تا باز هم خبرنگاران برای مخابره این دیدار با مشکل جدی روبه رو شوند.

عبداله ناصری مدافع کناری تیم صنعت‌نفت آبادان به دلیل مصدومیت این دیدار را از دست داد.تماشاگران حاضر ورزشگاه تختی آبادان در این دیدار هم برای تهیه آب آشامیدنی با مشکل روبه رو بودند.

در چند صحنه حرکات بازیکنان پرسپولیس باعث تحریک تماشاگران آبادانی شد و آنها علیه بازیکنان پرسپولیس شعار سر دادند.شجاع خلیل‌زاده مدافع پرسپولیس تهران با دریافت کارت زرد در نیمه اول بازی دربی که پنجشنبه هفته جاری برگزار خواهد شد را از دست داد.

هواداران صنعت‌نفت آبادان پس از دریافت گل اول این تیم با شعارهای خود تیم خور را مورد حمایت قرار دادند.هواداران آبادانی با شعارهای خود خواستار ماندن دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم صنعت نفت آبادان شدند.

در نیمه دوم برخی تماشاگران آبادانی با پرتاب سنگ به درون زمین اعتراض خود را به برخی تصمیم‌های داور نشان دادند.در دقیقه ۸۰ درگیری بین بازیکنان پرسپولیس و صنعت‌نفت رخ داد که داور در این صحنه محمود مطلق‌زاده بازیکن صنعت‌نفت را با کارت زرد جریمه کرد.

صنعت‌نفت آبادان نخستین شکست خانگی خود را در این فصل متحمل شد.در پایان این دیدار تماشاگران آبادانی علیه تیم داوری شعار سر دادند.هواداران تیم فوتبال صنعت نفت آبادان که از عملکرد عیسی آل‌کثیر مهاجم این تیم ناراضی بودند علیه این بازیکن شعار دادند.

منبع: ایرنا

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها