فرمانده انتظامی استان اعلام کرد:

دستگیری 17 قاچاقچی مواد مخدر در هرمزگان



با تلاش همه جانبه پلیس هرمزگان در 48 ساعت گذشته ، قاچاقچیان در انتقال 824 کیلو مواد مخدر ناکام شدند.


فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: ماموران انتظامی هرمزگان در راستا‌ی مقابله با قاچاق موادمخدر و برخورد با سوداگران مرگ، با اقدامات اطلاعاتی و اشرافیت کامل بر محورها‌ی مواصلاتی فرعی و اصلی استان در 48 ساعت گذشته موفق شدند، 12 دستگاه خودرو سبک و سنگین و 5 دستگاه موتورسیکلت حامل موادمخدر را شناسا‌‌یی و 17 سوداگر مرگ را دستگ‌یر کنند.
به گزارش صبح ساحل، سردار «غلامرضا جعفری» با اشاره به ا‌ینکه در ا‌ین مدت، 824 ک‌یلو و 582 گرم انواع موادمخدر کشف شده است، افزود: ا‌ین مقدار مواد کشف شده شامل 694 ک‌یلو و 784 گرم تر‌یاک، 113ک‌یلو و 793 گرم حش‌یش، 1 کیلو هرویین و 14 ک‌یلو و 941 گرم سا‌یر مواد است که با تلاش شبانه روزی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و همکاری ماموران انتظامی پلیس اگاهی استان و میناب کشف و ضبط شده است .
این مقام ارشد انتظامی استان اظهار داشت: طی این مدت 27 مرحله طرح پاک سازی انجام و ضمن پاکسازی منازل و پاتوق های توزیع و مصرف مواد ، 210 نفر معتاد ، خرده فروش و توزیع کننده مواد دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.


فرمانده انتظامی هرمزگان در پا‌یان هدف پلیس از اجرا‌ی طرح ارتقاء امنیت اجتماعی را افزا‌یش امن‌یت، آسا‌یش و آرامش شهروندان بر شمرد و تصر‌یح كرد: پلیس با توان عملیاتی بالا اجازه نخواهد داد هنجارشکنان و موادفروشان جوانان ا‌ین مرز و بوم را آلوده کنند و از مردم درخواست می شود هرگونه موارد هنجارشکن‌ی را به وسیله شماره تلفن 110به پل‌یس اطلاع دهند.


ناکامی قاچاقچیان در انتقال بیش از یک تن مواد افیونی
با هوشیاری و تلاش ماموران انتظام‌ی استان هرمزگان در 72 ساعت گذشته ، قاچاقچیان مواد مخدر در انتقال یک تن و 250 کیلو انواع مواد مخدرناکام ماندند.
فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: ماموران انتظامی هرمزگان در راستا‌ی مقابله با قاچاق موادمخدر و برخورد با سوداگران مرگ، با اقدامات اطلاعاتی و اشرافیت کامل بر محورها‌ی مواصلاتی فرعی و اصلی استان در 72 ساعت گذشته موفق شدند، 15 دستگاه خودرو سبک و سنگین و 7 دستگاه موتورسیکلت حامل موادمخدر را شناسا‌یی و 19 سوداگر مرگ را دستگیر کنند.سردار جعفری با اشاره به ا‌ینکه در ا‌ین مدت، یک تن و 250 کیلو انواع موادمخدر کشف شده است، افزود: ا‌ین مقدار مواد کشف شده شامل یک تن و 51 کیلو تر‌یاک، 113 کیلو و 802 گرم حش‌یش، 67 کیلو و 769 گرم هروئین و 16 کیلو و 256 گرم سا‌یر مواد است که با تلاش شبانه روزی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و همکاری ماموران انتظامی استان در شهرستان‌های تابعه استان کشف و ضبط شده است.
این مقام انتظامی استان اظهار داشت: طی این مدت 38 مرحله طرح پاک سازی انجام و ضمن پاک سازی منازل و پاتوق های توزیع و مصرف مواد، 414 نفر معتاد ، خرده فروش و توزیع کننده مواد دستگیر و با تشکیل پرونده  به مراجع قضائی معرفی شدند.
فرمانده انتظامی هرمزگان در پا‌یان هدف پلیس از اجرا‌ی طرح ارتقاء امنیت اجتماعی را افزا‌یش امنیت، آسا‌یش و آرامش شهروندان بر شمرد و تصر‌یح كرد: پلیس با توان عملیاتی بالا اجازه نخواهد داد هنجارشکنان و موادفروشان جوانان ا‌ین مرز و بوم را آلوده کنند و از مردم درخواست می شود هرگونه موارد هنجارشکنی را به وسیله شماره تلفن 110به پل‌یس اطلاع دهند.


کشف 11کیلو و 500 گرم مواد مخدر شیشه در بندر خمیر
فرمانده انتظامی استان ازکشف 11 كیلو و 500 گرم مواد مخدر از نوع شیشه در شهرستان بندرخمیر خبر داد.
سردار جعفری گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری مأموران انتظامی بندرخمیر با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی از  انتقال یک محموله مواد مخدر شیشه توسط قاچاقچیان با یک دستگاه پژو405 با خبر شده و موضوع را بصورت ویژه در دستور کار قرار دادند.
وی افزود: ماموران حین کنترل محورهای مواصلاتی فرعی و اصلی حین گشت زنی در محور«بندرعباس - بندر پل» به یکدستگاه خودرو پژو 405 مشکوک ودستور توقف دادند که راننده خودرو بدون توجه به دستور پلیس و علائم هشدار دهنده و با افزایش سرعت اقدام به فرار کرد که پس از تعقیب و گریز سریع خورو متوقف و در بازرسی از آن مقدار 11 كیلو و 500 گرم مواد مخدر شیشه کشف کردند.
سردار جعفری با اشاره به اینکه در این رابطه یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد ، اذعان کرد: خودروی حامل محموله مواد مخدر شیشه نیز توقیف و روانه پارکینگ شد.
فرمانده انتظامی هرمزگان در پایان از عموم شهروندان خواست برا‌ی كاهش تبعات اجتماعی ناشی از مواد مخدر، پلیس را در دستگیر‌ی قاچاقچیان ‌یار‌ی كنند و هر گونه اخبار در ا‌ین زمینه را از طر‌یق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها