۵۰۸۰ فرصت شغلی برای مددجویان هرمزگان ایجادشد



معاون اشتغال وخودکفایی کمیته امدادامام خمینی(ره) هرمزگان گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون پنج هزار و ۸۰ فرصت شغلی از محل اعتبارات امدادی وبانکی برای مددجویان تحت حمایت این نهاد ایجاد شد.

به گزارش صبح ساحل، عبدالرضا خسروانی روز دوشنبه درتشریح این خبر افزود: ۹۳۹ مورد از فرصت شغلی درزمینه ی دامپروری، ۶۴۵ مورد کشاورزی، هزار و ۱۱۶ مورد صنایع‌دستی و ۲ هزار و ۳۸۰ فرصت شغلی درزمینه ی طرح‌های خدماتی بوده است.
وی بیان داشت: برای ایجاد این تعداد فرصت‌ شغلی  یکهزار و ۴۵۷ میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال تسهیلات بدون بهره اشتغال پرداخت شده است.
معاون کمیته امداد هرمزگان اظهارداشت: از ابتدای سال جاری تاکنون همچنین ۶۰۱ نفر از مددجویان این نهاد از طریق کاریابی، طرح‌های کارفرمایی و تعامل با کارفرمایان، شاغل و جذب بازارکار شده‌اند که در این زمینه یک میلیارد و ۱۲۰ میلیون ریال هزینه شده است.
خسروانی یادآورشد: شناسایی مددجویان مستعد اشتغال و ظرفیت‌های بازارکار در هر منطقه، ارائه آموزش‌های فنی وحرفه‌ای به مددجویان به‌منظور ارتقای سطح آگاهی علمی و مهارت‌های شغلی آن‌ها از مهم‌ترین برنامه‌های توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت این نهاد است.
وی ادامه داد: یکی از برنامه‌های راهبردی و اصلی کمیته امداد، توانمندسازی مددجویان از طریق ایجاد فرصت‌های شغلی مناسب با درآمد پایدار برای آن‌هاست.
۹۱ هزار و ۹۷۷ خانوار در قالب ۲۲۱ هزار و ۴۵۱ نفر تحت حمایت کمیته امداد هرمزگان هستند.

منبع:ایرنا

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها