فرماندار قشم: هیچ مشکلی در تامین و توزیع اقلام ضروری مورد نیاز مردم وجود ندارد



فرماندار قشم با بیان اینکه در تامین و توزیع اقلام ضروری مورد نیاز مردم مشکلی وجود ندارد، گفت: ۷۵ تُن برنج در انبارهای شهرستان وجود دارد.

به گزارش صبح ساحل، علیرضا نصری در نشست شورای زکات شهرستان قشم اظهار داشت: جایگاه دوم استان هرمزگان در حوزه جذب سهمیه تظیم بازار به شهرستان قشم تعلق دارد.

وی افزود: ضرورت آمادگی برای پاسخگویی به نیاز یک میلیون نفر گردشگر در عید نوروز از جمله مهمترین دلایل قرارگیری در این رتبه به شمار می‌رود.

فرماندار شهرستان قشم تصریح کرد: 75 تُن برنج در انبارهای شهرستان موجود و مستمرا در حال توزیع است همچنین مراحل اداری ورود و تریق 74 تُن دیگر به بازار نیز در حال انجام است.

نصری ادامه داد: 62 تُن شکر در مسیر ورود به شهرستان بوده و علاوه بر 40 تُن گوشت قرمز توزیع شده، پنج تُن دیگر نیز امروز وارد می‌شود.

وی اضافه کرد: همچنین 50 تُن پرتقال و حدود 40 تُن سیب زرد و قرمز در سراسر شهرستان قشم توسط عاملان فروش توزیع شده است.

فرماندار شهرستان قشم با بیان اینکه در تامین و توزیع اقلام ضروری مورد نیاز مردم مشکلی وجود ندارد، ابراز داشت: 30 تُن نخود و 30 تُن عدس نیز در  شهرستان وجود دارد.

نصری خاطرنشان کرد: اقلام ضروری تامین شده متعلق به به آحاد جامعه است و شیوه توزیع آن بر این مبنا انجام می‌شود تا از هرگونه احتکار و فراهم آمدن زمینه سوءاستفاده جلوگیری شود.

وجود اقلام ضروری ثمره توجه به مولفه‌های اقتصاد مقاومتی است 

رئیس شورا زکات شهرستان قشم نیز اظهار داشت: وضعیت کشور با توجه به تحریم‌های ظالمانه و بروز بحران کرونا مطلوب است.

حجت‌الاسلام والمسلمین میثم تارم افزود: این شرایط را می‌توان مرهون تکیه بر توان ملی و عمل بر اساس مولفه‌های اقتصاد مقاومتی دانست.

منبع:فارس

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها