اتصال جنوب کرمان به آب‌های آزاد با احداث و تکمیل محور محمدآباد - جاسک



به گزارش صبح ساحل، مسعود جمیلی ظهر امروز در  نشست بررسی مشکلات و توانمندی‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان با حضور  نماینده مردم پنج شهرستان جنوبی استان در مجلس اظهار داشت: این اداره کل وظیفه نگهداری و ایمن‌سازی محورهای ارتباطی را در منطقه عهده‌دار است که با جدیت در جهت ایمنی و نگهداری محورهای ارتباطی گام برداشته شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان با اشاره به اجرای طرح سامان‌دهی محور قلعه گنج - جاسک گفت: در حال حاضر بیش از ۸ کیلومتر کار آسفالت رگلاژی از این محور انجام شده است و تا چند ماه آینده ۱۵ کیلومتر از  آسفالت رگلاژی این محور انجام خواهد شد.

 جمیلی با اشاره به احداث و تعریض ۱۰ دستگاه پل در محور بجگان بخش آسمینون منوجان گفت: کار نصب سامانه‌های نظارت تصویری جاده‌های شریانی جنوب استان به تعداد۱۵ دستگاه انجام و ۲۳ سامانه ثبت تخلفات هم در این محورها راه‌اندازی شده است.

وی از انجام اقدامات اولیه بازسازی پل کهنوج خبر داد و گفت: تا ۴ ماه آینده پیمانکار اقدام به ترمیم و احداث پل جدید خواهد کرد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان خاطرنشان کرد: مجموعه این اداره کل با هدف بهتر خدمت به مردم خود را با سیاست‌های خدمتی به مردم و همراهی با نماینده‌های مردم جنوب استان در مجلس شورای اسلامی مقید می‌داند.

منصور شکراللهی نماینده مردم پنج شهرستان جنوبی استان در مجلس شورای اسلامی هم در این نشست با تقدیر از اقدامات تاثیرگذار مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان گفت: راهداری در این منطقه وظیفه سنگینی دارد چرا که ایمنی تردد در جاده‌ها برای مردم و رانندگان از اهمیت بالایی برخوردار است.

 وی با اشاره به دیدار خود با وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: در این دیدار یکی از خواسته‌های مهم بنده توجه و اختصاص اعتبار ملی و قرارگرفتن در ردیف بودجه ملی جاده ارتباطی محمد آباد - جاسک بود که قرار شد این مهم با جدیت پیگیری شود. شکر اللهی با بیان اینکه جاده محور جاسک مجموعه جنوب استان را به آب‌های آزاد وصل می‌کند، افزود: احداث و تکمیل این جاده می‌تواند تحول عظیمی در حوزه ترانزیت و دسترسی منطقه به آب‌های آزاد ایجاد کند.

نماینده مردم پنج شهرستان جنوبی استان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیگیری از سرگیری روند احداث طرح راه‌آهن در جنوب استان گفت: اجرای ۲ طرح ریلی و جاده‌ای در منطقه و اتصال به جاسک در همه حوزه‌های توسعه‌ای سبب ارتقای منطقه خواهد شد.

نماینده مردم پنج شهرستان جنوبی استان کرمان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تصویب طرح اختصاص قیر رایگان برای طرح‌های عمرانی بیان داشت: با این اقدام و ورود قیر رایگان به منطقه حوزه جنوب تحول ماندگاری در حوزه راهسازی جنوب استان ایجاد خواهد شد.

منبع: فارس

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها