بهره‌برداری از ۳۴ پروژه با اعتبار ۶۷ میلیارد تومان در حاجی آباد



حمید جهانگیری فرماندار حاجی آباد از افتتاح و بهره برداری تعداد ۳۴ پروژه با اعتبار ۶۷ میلیارد تومان خبر داد.
به گزارش خبرنگار صبح ساحل از حاجی آباد، حمید جهانگیری فرماندار حاجی آباد در نشست خبری با اصحاب رسانه با گرامیداشت ایام محرم و هفته دولت اظهار کرد: در هفته دولت امسال تعداد ۳۴ پروژه با اعتبار ۶۷ میلیارد تومان افتتاح و به بهره برداری می رسد.

فرماندار حاجی آباد اضافه کرد: پروژه های شاخص در حوزه های راه ، کشاورزی و آبخیزداری، انرژی و آموزش خواهد بود.

جهانگیری با بیان اینکه در پروژه های امسال سعی شده در حوزه های زیرساختی آب، برق، جاده و اشتغال که به لحاظ اقتصادی و اشتغالزایی موثر هستند اقداماتی انجام شود.

وی با اشاره به اینکه افتتاح تقاطع غیرهمسطح گهکم با اعتبار ۲۲ میلیارد تومان از پروژه های شاخص امسال است گفت: احداث گلخانه، جاده بین مزارع در روستاهای شهدادی، شمیل، آشکارا، بهسازی و احیاء قنوات از دیگر پروژه هایی قابل افتتاح است که در تولید و اشتغال تاثیرگذار هستند.

نماینده عالی دولت در شهرستان از بهره برداری ساختمان آب منطقه ای با اعتبار ۱۲ میلیارد تومان و لایروبی رودخانه های پلنگان و مردآباد گفت و اضافه کرد: راه روستایی نی زار به طول ۵ کیلومتر، راه روستایی درآگاه به طول ۵ کیلومتر و روکش آسفالت محور سیرجان به حاجی آباد نیز به طول ۵ کیلومتر به بهره برداری می رسد.

فرماندار حاجی آباد در راستای جلوگیری از مهاجرت روستائیان و ایجاد اشتغال خاطرنشان کرد: سد روستاهای کاشان، گله گاه، سیاهک و بسته افتتاح و تا پایان سالجاری تعداد ۱۵ سد به بهره برداری می رسد.

جهانگیری گفت: تعداد ۲ مدرسه با مشارکت خیرین در روستاهای جلالی و کلیتوبیه و همچنین ساختمان پایگاه امداد و نجات تنگ زاغ افتتاح می شود.

وی در پایان از افتتاح ۵ پروژه در حوزه انرژی و ۴ پروژه در حوزه صنعت و معدن و کمیته امداد خبر داد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها