اعلام جرم برای دست‌فروشان ماهی و میگو/ در صورت مشاهده اموالشان معدوم می‌شود



بر اساس دستور دادستان عمومی و انقلاب بندرعباس از این پس عرضه آبزیان به صورت دست فروشی جرم بوده و در صورت مشاهده، آبزیان و ابزار فروش هر دو معدوم سازی می شوند.

به گزارش صبح ساحل، معاون خدمات شهری شهرداری بندرعباس با بیان اینکه عاملان فروش غیر بهداشتی آبزیان نیز به مراجع قضایی معرفی و شناور آنان توقیف می شود، افزود: حفظ سلامت شهروندان در دوران کرونا از اولویت های دستگاه های مسئول در برخورد با متخلفان است.

وی با قدردانی از دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، فرماندار بندرعباس و فرمانده انتظامی شهرستان در حمايت از این طرح تصریح کرد: اوج گیری کرونا در هرمزگان و جلوگیری از به خطر افتادن سلامت مردم از دلایل تعیین مجازات برای دست فروشان غیر بهداشتی آبزیان است.

اسماعیل موحدی نژاد گفت: اکنون زیر ساخت های لازم برای عرضه بهداشتی آبزیان در بازار جدید ماهی فروشان محله پشت شهر فراهم شده است و از مردم تقاضا می شود به منظور حفظ سلامتی خود و خانواده شان تنها از مراکز بهداشتی دارای مجوز مایحتاج روزانه خود را تامین کنند.

معاون خدمات شهری شهرداری بندرعباس همچنین یادآور شد: همانند گذشته آماده ایم تا دست فروشان را در مکان های مناسب ساماندهی کنیم و در این زمینه از هیچ تلاشی فروگذاری نخواهیم کرد.

وی در پایان از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده فعالیت دست فروشان آبزیان در هر نقطه از شهر به شماره ۱۳۷ شهرداری بندرعباس اطلاع دهند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها