دستگیری کلاهبردار 700 میلیاردی با 92 شاکی در هرمزگان 



فرمانده انتظامی استان از دستگیری کلاهبردار حرفه ای 700 میلیاردی با شگرد فروش مال غیر با 92 شاکی در شهرستان بندرعباس خبرداد. 
به گزارش صبح ساحل ، سردار "غلامرضا جعفری" در تشریح این خبر گفت: درپی وصول شکايت تعداد 92 نفر از شهروندان شهرک پیامبراعظم(ص) شهرستان بندرعباس از شخصی به هویت معلوم مبني بر فروش مال غير آپارتمان، رسيدگي به پرونده بصورت ويژه در دستور کار کارآگاهان زبده پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
وی با بیان اینکه ارزش کلاهبرداري در حدود 700 ميليارد ريال برآورد شده است، افزود: ابتدا اظهارات شکات و مستندات آنها اخذ که مشخص شد متهم که مدير عامل شرکت بوده اقدام به احداث یک پروژه مسکوني و دو مجتمع تجاري در شهرک پيامبر اعظم(ص) شهرستان بندرعباس کرده است. سردار جعفری با اشاره به اینکه متهم واحدهاي مسکوني و تجاري را همزمان به چندين نفر بصورت پيش فروش واگذار کرده است، اظهار داشت: با بررسي حساب هاي شخصي و شرکت متهم محرز شد نامبرده وجوه تحصيل شده را پس از تبديل به ارز از طريق صرافي به خارج از کشور انتقال داده است.
این مقام ارشد انتظامی با اذعان به اینکه همزمان با هماهنگي قضائي دستور دستگيري متهم اخذ و اقدامات جهت شناسايي مخفيگاه وي آغاز شد ، تصریح کرد: در بررسي هاي بعمل آمده مشخص شد متهم به کشور تاجيکستان تردد زيادي داشته و با تحقيق دقيق تر مشخص شد وي تابعيت کشور مذکور را از طريق سرمايه گذاري اخذ کرده است . 
فرمانده انتظامی استان هرمزگان با تأکید بر اینکه با اقدام به موقع پليس، متهم که قصد خروج از کشور داشت در یک عملیات منسجم پلیسی دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شد ، از شهروندان خواست در هنگام خرید واحد های پیش فروش استعلامات لازم را انجام داده تا در دام کلاهبرداران قرار نگیرند و هرگونه موارد مشکوک را از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها