رئیس شورای شهر بندرعباس :

نقش دانشگاه آزاد اسلامی در توسعه همه‌جانبه غیر‌قابل انکار است



رئیس شورای شهر بندرعباس اظهار کرد: توقع می‌رود دانشگاه آزاد اسلامی با داشتن بنیه علمی قوی و توانمندی‌های بالای پژوهشی، مسیر توسعه را در کنار تلاش مسئولان شهری برای رسیدن به توسعه همه‌جانبه و پایدار هموار کند.

به گزارش صبح ساحل، اسلام باوقار در نشست مشترک هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس با اعضای شورای شهر با قدردانی از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی در فراهم کردن فضای مطلوب برای رشد و توسعه علمی جوانان در کشور و استان هرمزگان گفت: نقش دانشگاه آزاد اسلامی در توسعه همه‌جانبه غیر‌قابل انکار است و دانش‌آموختگان  این دانشگاه در منصب‌های مختلف در حال ارائه خدمت به جامعه هستند.

وی با توجه به نقش دانشگاه آزاد اسلامی در توسعه همه‌جانبه افزود: توقع می‌رود دانشگاه آزاد اسلامی با داشتن بنیه علمی قوی و توانمندی‌های بالای پژوهشی، مسیر توسعه را در کنار تلاش مسئولان شهری برای رسیدن به توسعه همه‌جانبه و پایدار هموار کند.

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس، دانشگاه را مغز متفکر و اندیشمند جامعه خواند و گفت: شورای اسلامی شهر بندرعباس این آمادگی را دارد تا در کمیسیون‌های تخصصی خود از استادان و کادر هئیت علمی دانشگاه برای گرفتن مشاوره و انجام کار علمی بهره‌مند شود.

باوقار کمک‌رسانی در حوزه حقوقی را یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های شورای اسلامی شهر عنوان و تأکید کرد: وجود استادان علم حقوق با گرایش‌های مختلف می‌تواند برای حل مشکلات حقوقی شهرداری‌ها و شورای اسلامی شهر و روستا کمک کند.

وی استفاده از ظرفیت دانشگاه را در پروژه‌های عمرانی، معماری و زیباسازی شهری مهم و حیاتی دانست و افزود: تعامل سازنده و تبادل نظر و گرفتن مشاوره در امور اجرایی و شهرسازی می‌تواند یکی از بخش‌های مهم در زیبا‌سازی مبلمان شهری و فضای فیزیکی شهر داشته باشد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها