منصور آرامی:

منطقه ویژه، پروژه پساب فاضلاب بندرعباس را در دستور کار خود قرار دهد



منصور آرامی، نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی صبح امروز دربازدید از منطقه ویژه خلیج فارس با مدیران منطقه ویژه خلیج فارس، مدیران فولاد هرمزگان و مدیران فـولاد کاوه دیدار کرد.

به گزارش صبح ساحل، منصور آرامی در این جلسه با تاکید بر لزوم پرورش کارشناسان و کارکنان مجموعه‌های صنایع غرب و تربیت آنان بعنوان مدیران آینده این صنایع گفت: سود حاصل از مجموعه‌های صنعتی به‌جای خارج شدن از استان و سرمایه گذاری در حوزه های دیگر باید بعنوان طرح توسعه در هرمزگان هزینه شود.

وی افزود: صنایع ما در غرب بندرعباس باید مسئولیت اجتماعی خود را بدرستی انجام دهند

آرامی با بیان اینکه مردم بندرعباس سالهاست از موضوع فاضلاب ناراضی هستند بر تسریع در اجرای پروژه تاکید کرد و گفت: منطقه ویژه پروژه پساب فاضلاب بندرعباس را در دستور کار خود قرار دهد.
نماینده مردم هرمزگان اضافه کرد: نگاه مدیران، مجریان و بهره برداران بیش از آنکه به موضوعات اقتصادی این پروژه باشد باید به موضوعات اجتماعی و رفع معضل مردم توجه کنند. با این نگاه اجتماعی، ضمن تسریع در پروژه به رفع این مشکل چندساله در شهر بندرعباس کمک کنند.

 

منتشر شده: 1
مریم پورقلی
۲۲ آبان ۱۳۹۹
تازه در دستور کار خود قرار دهد.مرغ از قفس پرید.تصفیه خانه با خاک یکسان شد.اونوقت تازه در دستور کار خود قرار دهد.کی؟بعد از فاجعه؟
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها