آیا شهردار بندرعباس استعفا می‌دهد؟



سمیه رفیعی عضو فراکسیون زنان مجلس و رییس فراکسیون محیط زیست مجلس که به بندرعباس سفر کرده است، گفت: احتمال دارد شهردار بندرعباس به دلیل فشار افکار عمومی استعفاء دهد.
به نقل از فارس، این نماینده مجلس با اشاره به تخریب خانه یک خانواده بندرعباسی، اعلام کرد: احتمال دارد شهردار بندرعباس به دلیل فشار افکار عمومی استعفاء دهد.
برخی منابع نیز می‌گویند عباس امینی حدود 10 روز قبل استعفای خود را تحویل رییس شورا داده اما برخی از اعضای شورا بدنبال رایزنی برای ماندن وی تا پیدا کردن گزینه‌ای مطلوب بوده‌اند. همچنین گفته شده دادستانی بندرعباس برخی از مدیران شهرداری بندرعباس را طی ساعات پیش احضار کرده است. 
به گزارش صبح ساحل، سکان مدیریت شهری بندرعباس از سال 1392 به "عباس امینی زاده" سپرده شد. طی این سال‌ها ضعف عملکردی شهرداری در بخش‌های مختلف با اعتراضات مردم به شیوه‌های گوناگون همراه بوده است. از راه اندازی هشتگ در فضای مجازی تا پویشی که جدیدا برای استعفای شهردار راه افتاده است. وضعیت نابسمان تنظیف، آسفالت کوچه‌ها، آبگرفتگی معابر هنگام بارندگی، کثرت پروژه‌های نیمه کاره، ضعف در نگهداری از پروژه‌های افتتاح شده از مواردی بوده که بیشترین نارضایتی را در بین شهروندان داشته است.
منتشر شده: 1
حمید
۳۰ آبان ۱۳۹۹
این میز ارث پدریش با این همه گنده کاری مگه میره استفا داد من ریشامو از ته میزنم
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها