بازدید سرزده دکتر مشیری از بیمارستان قشم



صبح ساحل، اجتماعی _ مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در دیدار از بیمارستان 120 تختخوابی پیامبر اعظم (ص) قشم از بهره برداری این پروژه در دهه فجر خبر دادند.

شهریار مشیری در نخستین اقدام پس از آغاز مسئولیت جدید خود به عنوان رئیس هئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به طور سرزده از روند فعالیت پروژه بیمارستان پیامبر اعظم (ص) بازدید کرد.وی با اشاره به اینکه با اتمام بیمارستان 120 تختخوابی پیامبر اعظم بیساری از مشکلات درمانی این شهرستان مرتفع خواهد شد گفت: امیدوارم با بهره برداری از بیمارستان 121 تختخوابی پیامبر اعظم (ص) قشم، شاهد کاهش چشمگیر مشکلات درمانی در بخش های مختلف با بکارگیری پزشکان متخصص و فوق تخصص در این بیمارستان باشیم. شهریار مشیری با اشاره به پیشرفت فیزیکی 90 درصدی این بیمارستان افزود: سازمان منطقه آزاد قشم با ساخت و تجهیز این بیمارستان گام مهمی در مسیر سلامت مردم و انبوه میهمانان و مسافرانی که به این جزیره سفر می کنند برداشته است.وی تصریح کرد: تمامی تجهیزات مورد نیاز این بیمارستان به جز دستگاه سیتی اسکن و ام آر آی با اعتباری بالغ بر 160 میلیارد ریال خریداری شده و انتظار می رود این پروژه حوزه سلامت در دهه مبارک فجر به بهره برداری برسد. رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان نیز در این دیدار، بر آمادگی این دانشگاه جهت خرید یک دستگاه سیتی اسکن وهمچنین تامین کادر پزشکی و پیراپزشکی بیمارستان پیامبر اعظم (ص) قشم تاکید کرد.

دکتر محمد شکاری بهره برداری از این بیمارستان را برای توسعه این منطقه بسیار حائز اهمیت دانست و از تلاش سازمان منطقه آزاد قشم در زمینه خدمات بهداشت و درمان در بزرگترین جزیره خلیج فارس تقدیر کرد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها