اعلام نرخ جدید کپسول های گاز مایع در هرمزگان



سازمان صمت هرمزگان نرخ جدید کپسول‌های گاز مایع را اعلام کرد.

به گزارش صبح ساحل، بنا به اعلام معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت هرمزگان، قیمت مصوب انواع سیلندر (کپسول) گاز مایع در استان هرمزگان به شرح زیر است:

سیلندر گاز ۲کیلویی: ۳۰۰۰تومان، سیلندر گاز ۵کیلویی: ۶۵۰۰تومان، سیلندر گاز ۱۱کیلویی: ۱۲هزار و ۵۰۰تومان، سیلندر گاز ۲۵کیلویی: ۲۵هزار و ۵۰۰تومان، سیلندر گاز ۳۳کیلویی: ۳۲هزار و ۲۰۰تومان، سیلندر گاز ۴۵کیلویی: ۴۲هزار تومان،سیلندر گاز ۵۰کیلویی: ۴۴هزار و ۲۰۰تومان تعیین نرخ شده است.

به گفته‌ی پیروی‌منش، معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت هرمزگان، فروش سیلندر‌های گاز مایع خانگی با قیمت بالاتر از نرخ‌های مصوب اعلام شده، تخلف محسوب می‌شود و مردم می‌توانند شکایت‌هایت های را در این زمینه به سامانه ۱۲۴ اعلام کنند.

این افزایش قیمت‌ها در حالی است که پیش از این قیمت مصوب انواع سیلندر گاز ۲ کیلوگرمی ۲۳۰۰ تومان، سیلندر گاز ۵ کیلوگرمی ۵ هزار تومان، سیلندر گاز ۱۱ کیلوگرمی ۹۷۰۰ تومان، سیلندر گاز ۲۵ کیلوگرمی ۲۰ هزار تومان، سیلندر گاز ۳۳ کیلوگرمی ۲۵۳۰۰ تومان، سیلندر گاز ۴۵ کیلوگرمی ۳۴۶۰۰ تومان و سیلندر گاز ۵۰ کیلوگرمی ۳۵ هزار تومان تعیین شده‌بود.

به نوشته فارس، شرکت گاز هرمزگان نیز با سرعت ویژه‌ای در حال گازرسانی به مناطق مختلف شهری بندرعباس و دیگر شهرها و روستاهای استان است تا نیاز به کپسول گاز مایع نیز کاسته شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها