لیگ برتر فوتسال باشگاه های هرمزگان 

هجده گل تنها در یک بازی به ثمر رسید 



روز سوم‌ از دیدارهای فصل جدید لیگ برتر فوتسال باشگاه های  هرمزگان با انجام چهار بازی  به میزبانی باشگاه عقاب بندرعباس برگزار شد. 
به گزارش صبح ساحل، در فصل جدید رقابت های لیگ برتر فوتسال باشگاه های هرمزگان ۸ تیم بیمارستان امام رضا(ع)، نیک پخش بندرعباس، پرواز بندرعباس، علم و ادب رودان، مقاومت میناب، ساحل شهرداری سیریک، عقاب بندرعباس و هدف هرمز با هم به رقابت خواهند پرداخت. ‌ در روز سوم از برگزاری لیگ برتر فوتسال باشگاه های هرمزگان در بازی نخست مقاومت میناب با بیمارستان امام رضا(ع) بازی کرد. در دومین دیدار پرواز بندرعباس با هدف هرمز دیدار کرد.
در سومین بازی علم و ادب رودان با ساحل شهرداری سیریک مصاف داشت و در بازی چهارم عقاب بندرعباس با نیک بخش بازی کرد. تیم بیمارستان در بازی اول موفق شد دو بر یک  مقاومت میناب را شکست دهد. گل های تیم بیمارستان را  محمد مرداد و علی اقتداری و تنها گل مقاومت میناب را محمد بالنجی به ثمر رساندند. در بازی دوم تیم پرواز بندرعباس سه بر دو  هدف هرمز را شکست داد.  بهنام ساربانی ، امیرحسین امام دادیان و  مجتبی جوان زاده برای تیم پرواز گلزنی کردند. گل های هدف هرمز را هم  علی اسلامی و موسی توانا زدند. 
بازی سوم پرگل ترین دیدار روز سوم بود‌. در این بازی ۱۸ گل از خط دروازه ها عبور کرد و در پایان ساحل شهرداری سیریک ۱۰ بر ۸ علم و ادب رودان را شکست داد.  برای علم ادب رودان سعید مصلحی پنج گل ، رضا قربانی دو  گل و حسین جلالی یک گل و برای  ساحل شهرداری سیریک  پویا کرتی چهار  گل ، مهراب چمل پور سه گل، حسین فایز دو گل و مصطفی جلالی پور یک گل به ثمر رساندند. بازی چهارم و پایانی را عقاب بندرعباس و تیم  نیک بخش برگزار کردند. در این دیدار تیم عقاب موفق شدند سه بر دو حریف قدرتمند خودش نیک پخش را از پیش رو بردارد. برای تیم  عقاب فرهاد یزدان پرست دوگل و بهروز جوکاری و برای نیک پخش هم محمد امین سالار زاده و امید تقی خانی به ثمر رساندند.
فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه های هرمزگان با توجه به شیوع ویروس کرونا به صورت متمرکز به میربانی باشگاه عقاب بندرعباس برگزار می شود. قهرمان این مسابقات به عنوان نماینده هرمزگان در مسابقات لیگ دسته سوم فوتسال باشگاه های کشور حضور پیدا می کند. فصل گذشته تیم یاد آور غدیر عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتسال باشگاه های هرمزگان را کسب کرد.
 
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها