معاون سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان:

ایجاد 3 بخش و 4 شهرستان جدید در دست انجام است



معاون سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان در نشست خبری ویژه دهه فجر از ایجاد 7 شهر جدید خبرداد و گفت: در حوزه سیاسی 6 شهر جدید و 3 بخش جدید مصوب شد. ایجاد 7 شهر جدید نیز در دست بررسی است.

به گزارش صبح ساحل، علی رئوفی، ایجاد 3 بخش و 4 شهرستان در شرق و غرب و شمال هرمزگان را از دیگر اقدامات در دست انجام دانست و افزود: پرونده این مناطق در حال نهایی سازی برای ارائه به دولت به منظور تصویب است.

وی در ادامه گفت: دولت دوازدهم را باید دولتی دستاوردمحور دید. با وجود تمامی سختی‌ها و مشکلاتی که وجود داشت، کارهای بزرگی در کشور صورت گرفته است که باید آنها را به درستی برای مردم تشریح کرد.

رئوفی اظهارکرد: نتیجه انتخابات سال 1396 متأثر از اقدامات و تلاش‌های دولت یازدهم در حد فاصل سال 92 تا 96 بود و دولت توانست تا با اقدامات مثبتی که در مسیر مهار تورم و ایجاد شرایط متفاوت اقتصادی داشته، بار دیگر اعتماد مردم را بدست آورد.

وی افزود: در سال 96 با آغاز فعالیت دولت دوازدهم، متأسفانه با شرایط جدید تحریمی و فشار اقتصادی مواجه شدیم و سخت‌ترین فشارهای اقتصادی را شاهد بودیم و پس از آن نیز طی یک سال اخیر با بحران کرونا نیز مواجه شدیم که جان بسیاری از هموطنان عزیز ما را گرفت و شرایط سخت را در کشور تشدید کرد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها