وزیر راه و شهرسازی:

اتمام پروژه‌های نیمه تمام اولویت اصلی دولت؛ نقش خیران هرمزگان در توسعه زیرساخت‌ها ستودنی است


نویسنده: صبح ساحل

آیین افتتاح ۵۰ کیلومتر از پروژه‌های بزرگراهی هرمزگان در شهرستان بندرلنگه امروز پنجشنبه 14 اسفند با حضور وزیر راه و شهرسازی، استاندار هرمزگان، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان و نماینده غرب هرمزگان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

به گزارش صبح ساحل، وزیر راه و شهرسازی در حاشیه افتتاح ۵۰ کیلومتر از پروژه‌های بزرگراهی در بندرلنگه گفت: هدف از سفر، سرکشی به پروژه‌های زیرساختی و  افتتاح تعدادی از طرح‌ها در استان هرمزگان است. خوشبختانه با پیگیری و اقدام ویژه بخشی از بزرگراه ساحلی به طول 50 کیلومتر را افتتاح کردیم.

«محمد اسلامی» افزود: برای ما مهم این است که ظرفیت راه‌ها را متناسب با میزان ترافیکی که در آن افزایش پیدا می کند، گسترش دهیم و سطح سرویس را تقویت کنیم.

وی با بیان اینکه این منطقه همواره مورد توجه دولت بوده است، گفت: یکی از زیبایی‌های این منطقه خودیاری و نقشی است که مردم و خیران ایفا می‌کنند.  همه‌ی ایران باید از مردم اینجا الگو بگیرند که اینگونه در توسعه زیر ساخت ها مشارکت می‌کنند. از ظرفیت همراهی خیرین باید استفاده کرد دولت نیز حتما کمک خواهد کرد تا بهبود و کیفی سازی واقعی انجام شود.

وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: با توجه به محدودیت منابع؛ باید به گونه‌ای برنامه ریزی شود که بتوانیم پروژه‌های نیمه‌تمام را سریع‌تر تمام کنیم تا پروژه‌هایی که در اولویت هستند را شروع کنیم. در حال حاضر تمرکز ما بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام ها است.

اسلامی گفت: 104 پروژه به طول 789 کیلومتر در هرمزگان است که تا پایان فرصت دولت افتتاح می‌شود که امیدواریم با اجرای این طرح‌ها بهبود وضعیت زیر ساختی برای راه‌ها را در استان شاهد باشیم. 

وی در پایان اضافه کرد: پروژه‌ی لار_بستک هنوز بودجه مناسب را ندارد و در حال رایزنی برای انجام آن هستیم.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها