موضوع نشست مشترک رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و مدیرکل بهزیستی هرمزگان:

پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و بهینه‌سازی خدمات به معلولان



پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و بهینه‌سازی خدمات به معلولان در نشست مشترک رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان با مدیرکل بهزیستی این استان مورد تأکید و بررسی قرار گرفت.

     

به گزارش صبح ساحل، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان در دیدار با مدیرکل بهزیستی استان هرمزگان با اشاره به وجوه مشترک در حوزه مشاوره و ظرفیت‌های پژوهشی و آموزشی موجود در دانشگاه اظهار کرد: این دانشگاه با بهره‌گیری از استادان مجرب، کادر هئیت علمی کاردان و فضای آموزشی استاندارد دارای ظرفیت‌های بالای خدمات‌دهی به دانشجویان است.

احسان کامرانی افزود: در شروع هر ترم حدود ۵۰۰ نفر از داوطلبان پذیرفته‌شده از افراد زیر پوشش سازمان بهزیستی کشور هستند که از دانشگاه  آزاد اسلامی در استان هرمزگان خدمات می‌گیرند و به تحصیل ادامه می‌دهند.

وی عنوان کرد: دانشگاه آزاد با ظرفیت‌های آموزشی و پژوهشی و دارابودن مرکز مشاوره و مراکز آموزش مهارتی می‌تواند در ارتقای سطح آموزش علمی و توسعه عدالت اجتماعی معلولان زیر پوشش سازمان بهزیستی نقش‌ بزرگی داشته باشد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان ابراز امیدواری کرد با درنظرگرفتن توانمندی‌های طرفین و چگونگی همکاری دوجانبه برای بهره‌گیری بهتر و مناسب از ظرفیت‌های یکدیگر، لازم است تا تفاهم‌نامه همکاری تنظیم و به امضای طرفین برسد.

مدیرکل بهزیستی استان هرمزگان نیز در این دیدار با بیان اینکه بهزیستی مرز وسیعی که با تمام ارگان‌ها، سازمان‌ها، ادارات و ...  دارد به شکل جهادی در تمام زمینه‌ها با داشتن نیروهای مؤمن، انقلابی و دانا با کارایی بالا پیرو فرمایش مقام معظم رهبری در بحث کاهش آسیب‌های اجتماعی و ارتقای استانداردهای زندگی معلولان به‌صورت ۲۴ ساعته در حال خدمت‌رسانی جهادی است.

  

 

اجرای طرحی جدید با شعار خلق ثروت و ارزش مشترک برای افراد زیر پوشش سازمان بهزیستی

 

ابراهیم حسن‌زاده از اجرای طرح جدیدی با شعار خلق ثروت و ارزش مشترک برای افراد زیر پوشش سازمان بهزیستی در راستای بهبود روند آموزش و معیشت و ارتباط بین مددکار و مددجو خبر داد و بیان کرد: مراحل اولیه این طرح در حال انجام است و به‌زودی عملیاتی و به مرحله اجرا گذاشته می‌شود.

وی ابراز امیدواری کرد برای ادامه خدمات بهتر نیاز است تا نیروهای کاردان حوزه‌های مختلف به‌ویژه استادان دانشگاه با خلوص نیت و به شکل علمی بتوانیم آسیب‌ها را کاهش داده و با امضای تفاهم‌نامه همکاری شاهد ارتقای کیفیت در زندگی و نحوه خدمات‌رسانی به معلولان باشیم.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها