مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان:

۶۲ اکیپ عملیاتی در ایام نوروز، آماده خدمت‌رسانی هستند



مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان از آمادگی کامل اکیپ های عملیاتی این شرکت برای خدمت‌رسانی به مردم در ایام عید نوروز خبر داد.
به گزارش صبح ساحل، «هاجر عبدی»، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گفت: در ایام نوروز امسال ۶۲ اکیپ با ۷۲ خودروی عملیاتی آماده خدمت رسانی به مشترکان استان و انجام درخواست های مرتبط با برق هستند.
وی افزود: امسال نیز مانند سالهای گذشته برنامه ریزی گسترده ای برای تداوم ارائه خدمات به مشترکان در ایان نوروز شده است. باتوجه به شرایط خاص بیماری و وجود برخی محدودیت های برای سفر، بسیاری از هم استانیها تعطیلات نوروز را در خانه هستند.به همین منظور برای حفظ آسایش مشترکان در بخش برق و جلوگیری از هرگونه ناپایداری، نیروهای اتفاقات و بهره برداری این شرکت تمام توان خود را برای حفظ پایداری برق در سال جدید بکار خواهند گرفت.
 عبدی اضافه کرد: در همین راستا و همزمان با خدمت رسانی نیروهای عملیاتی به هم استانی‌ها، به منظور رفاه حال مشترکین، طرح خدمات غیرحضوری به مشترکان و متقاضیان در ایام نوروز ۱۴۰۰ همچنان فعال است و مشترکان می توانند خدمات خود را به سهولت و در کمترین زمان از طریق اپلیکیشن برق من و سایت شرکت دریافت و درخواستهای خود را پیگیری کنند.
وی افزود: به منظور پاسخگویی به انتظارات و درخواستهای مشترکین و حفظ پايداري شبكه توزیع برق  و روشنايي معابر، کارکنان این شرکت در بخش‌ فوريت هاي برق ،مراكز كنترل و ديسپاچينگ و سامانه فوريتهاي برق  به صورت شبانه روزي مشغول به  پايش و كنترل وضعيت شبكه مي باشند. عبدی ادامه داد: به منظور رفاه حال مردم در ایام تعطیلات برنامه های تعمیرات منجر به خاموشی و خاموشی های با برنامه لغو شده است.
عبدی در ادامه با اشاره به گرم شدن هوا و استفاده مشترکان از وسایل سرمایشی گفت: مشترکان همانند سالهای گذشته در فصل گرما، مدیریت مصرف برق را در اولویت برنامه های خود قرار دهند. اگرچه با برنامه ریزی های صورت گرفته و نوسازی شبکه توزیع برق در زمستان، پایداری شبکه افزایش یافته، اما مشترکین برای کاهش هزینه های برق مصرفی نیاز است در استفاده از لوازم برقی پرمصرف حداکثر دقت را داشته باشند.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها