معاون فرماندار بندرعباس:

محدودیت‌های تردد و رعایت پروتکل‌های بهداشتی ادامه دارد



معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار بندرعباس گفت:‌ شرایط هرمزگان و این شهرستان از نظر وضعیت کرونا نامناسب است و باید محدودیت‌های تردد و رعایت پروتکل های بهداشتی همچنان ادامه یابد.

 

به گزارش صبح ساحل، فرزاد ابراهیمی، در نشست ستاد کرونا شهرستان بندرعباس افزود:‌ وضعیت کرونا در شهرستان بندرعباس همچنان قرمز بوده و نیاز است دستورهای بهداشتی از سوی همگان با جدیت رعایت شود تا بتوان از این شرایط بسیار نامطلوب گذر کرد.

وی تاکید کرد: افراد در راستای رعایت پروتکل‌های بهداشتی کرونا برای شکستن زنجیره انتقال از ساعت ۲۲ در سطح معابر و خیابان‌ها تردد نداشته باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار بندرعباس اضافه کرد: صاحبان صنوف هم ابتدا برای حفظ نعمت سلامت خود و خانواده‌هایشان پروتکل‌هایی که برای‌شان وضع شده را رعایت کنند و اگر تخلفی مشاهده می‌کنند تذکر دهند، البته نهادهای مسوول بایستی با متخلفان برخورد کنند.

ابراهیمی با اشاره به نزدیک شدن زمان انتخابات گفت:‌ امید می‌رود با رعایت دستورهای بهداشتی کرونا شرایط بهتر شود و ناظران بهداشتی نیز در شعب اخذ رای حضور داشته باشند که  حتی المقدور برای این منظور از اعضای طرح شهید سلیمانی استفاده شود.

گفتنی است؛ درحال حاضر 542 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند. همچنین تاکنون  1344 نفر از هرمزگانی‌ها در اثر ابتلا به کووید19 جان خود را از دست داده‌اند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها