سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان:

ساکنین شهرها به هیچ عنوان برای دریافت واکسن در روستاها ثبت نام نکنند



سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان ضمن اعلام اینکه تمامی واکسن های موجود صرف نظر از درصد ایمنی زایی صددرصد در شکستن زنجیره انتقال ویروس موثر هستند تاکید کرد: هر واکسنی که به شما تزریق شود قطعاً بهترین واکسن خواهد بود لذا از تزریق واکسن استقبال کنید.

 به گزارش صبح ساحل، «دکتر فاطمه نوروزیان»، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت:  از تمامی شهروندان و هم استانی های ارجمند خواهشمندیم که از طریق سامانه فقط در شهری که ساکن هستند ثبت نام کنند و از  ثبت نام در روستاها جداً خودداری کنند.

 وی با اشاره به اینکه روستاها سهمیه واکسن خودشان را دارند و برای ساکنین شهر ها واکسن تزریق نخواهد شد، گفت: این افراد نه تنها واکسنی دریافت نخواهند کرد بلکه برای ثبت نام مجدد و دریافت واکسن در محل سکونت خود نیز  بدلیل اختلالی که در سیستم ثبت نام ایجاد می شود دچار مشکل خواهند شد.

نوروزیان در پایان اضافه کرد: متاسفانه در چند روز اخیر تعدادی از افراد برای دریافت واکسن در روستاهای اطراف مثل فین،ایسین و چند روستای دیگر ثبت نام کرده اند که برایشان نه تنها واکسن تزریق نشده بلکه برای ثبت نام مجدد دچار مشکل شده اند که همکاران بهداشتی در حال پیگیری هستند که این اختلالی که در سیستم ایجاد شده مرتفع و سپس این افراد واکسن دریافت نمایند.لذا به جد توصیه می گردد ساکنین شهرها از ثبت نام در روستاها خودداری نمایند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها