در تصادف ما بین ۳ خودرو ،دقایقی مسیر خونسرخ به بندرعباس مسدود شد

۴ مجروح ناشی از برخورد دو دستگاه تریلی و پژو



ظهر امروز ، تصادفی بین یک دستگاه تریلی ولوو با یک دستگاه پژو ۴۰۵ در مسیر خونسرخ به بندرعباس (مقابل منطقه ویژه اقتصادی) رخ داد. سپس یک دستگاه تریلی اسکانیا به این خودرو های متوقف شده برخورد کرد. در این حادثه ۴ نفر مجروح شدند.
به گزارش صبح ساحل، «سرهنگ مهدی نیکبخت»، فرمانده پلیس راه هرمزگان علت این حادثه را عدم توجه به جلو راننده اسکانیا دانست و ادامه داد: ساعت ۱۵ امروز چهارشنبه ، بر اثر برخورد یک دستگاه تریلی با پژو( تصادف خسارتی), درگیری مابین سرنشینان رخ داد  در حالی که خودرو ها در وسط خیابان  متوقف  و مسیر را مسدود کرده بود. 
 نیکبخت افزود: در همین درگیری لفظی ، یک دستگاه خودرو اسکانیا که در این مسیر در حال تردد بود  به این دو دستگاه خودرو به شدت برخورد کرد. وی گفت: راننده پژو ، راننده تریلی ولوو،راننده اسکانیا  و راننده برلیانس که به کمک راننده پژو آمده بود مجروح شدند.
سرهنگ نیکبخت از رانندگان وشهروندان خواست که در زمان تصادفات ضمن سعه صدروخویشتن داری درصورتی که تصادف فقط   منجربه خسارت مالی شده و امکان حرکت ازوسایل نقلیه سلب نشده باشد خودروها را کنارراه  هدایت  کنند تا شاهد بسته شدن مسیر نباشیم وازبرخوردهاوتصادفات بعدی که به مراتب می تواند سنگین ترودلخراش ترباشد جلوگیری شود.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها