رییس اداره آموزش و پرورش کیش:

۱۶ مدرسه در روند بازگشایی مدارس برای پذیرش حضوری دانش آموزان مشارکت کردند



رییس اداره آموزش و پرورش کیش گفت: تاکنون ۱۶ مدرسه دولتی و غیردولتی این جزیره در روند بازگشایی برای پذیرش حضوری دانش آموزان مشارکت کردند.

به گزارش صبح ساحل، «پرویز حیدری راد»، رییس اداره آموزش و پرورش کیش گفت: بر اساس برنامه زمانبندی وزارت آموزش و پرورش هم اکنون پایه های ششم ابتدایی و دوره اول و دوم متوسطه در صورت فراهم کردن شرایط امکان بازگشایی دارند. وی اضافه کرد: تا کنون ۶ باب مدرسه ابتدایی تنها برای پایه ششم و ۲۲ مدرسه دوره اول و دوم دبیرستان در این جزیره با فراهم کردن شرایط از جمله گروه بندی کلاس ها، رعایت فاصله گذاری و گندزدایی مدارس اقدام به بازگشایی کرده اند.

رییس اداره آموزش و پرورش کیش اضافه کرد: هم اکنون حدود ۲۰ درصد دانش اموزان بالای ۱۲ سال جزیره در کلاس ها شرکت کرده اند و پیش بینی می شود اوایل هفت آینده این میزان به حدود ۲۵ تا ۳۰ درصد برسد. وی همچنین از آغاز تکمیل و تجهیز مدارس جزیره توسط پیمانکار شرکت عمران، آب و خدمات کیش خبر داد و افزود:  مدارس جزیره کیش در ۲ سال گذشته به علت شیوع ویروس کرونا تعطیل بود و به همین دلیل برخی از امکانات آن از جمله تجهیزات سرمایشی و تهویه به عنوان نیاز اصلی بازگشایی نیازمند بهسازی است.

منبع: ایرنا

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها